کد خبر: ۱۰۳۷۸۲
زمان انتشار: ۱۹:۳۹     ۱۰ دی ۱۳۹۱
تا زماني كه در صبا هستم اجازه بي انضباطي را به هيچ كسي نمي دهم و مي خواهم با عزت مربيگري كنم
به گزارش 598 به نقل از سایت گل -سرمربي تيم فوتبال صباي قم گفت : براي تماشاگراني كه انسانيت خود را زير سوال مي برند طلب استغفار مي كنم.

صمد مرفاوي پس از تساوي خانگي تيمش برابر ذوب آهن اصفهان در كنفرانس خبري پس از مسابقه در جمع خبرنگاران گفت : در نيمه نخست بازي هنوز در فضاي بازي قبل و پيروزي برابر پيكان بوديم اما در نيمه دوم شرايط بهتر شد و حتي مي توانستيم برنده شويم  اما از موقعيت هايمان استفاده نكرديم اما در مجموع از تيم راضي هستم.

وي  در خصوص اعتراض فرهاد كاظمي به وضعيت چمن ورزشگاه و همچنين داوري مسابقه گفت : در خصوص چمن با آقاي كاظمي هم عقيده هستم و صبا هم از كيفيت نامطلوب زمين متضرر مي شود و در اين زمينه بايد فكري كرد. درخصوص داوري هم ، مورد خاصي نديدم و فكر نمي كنم داور اشتباه تاثير گذاري در زمين انجام داده باشد.

مرفاوي در خصوص شعارهاي هواداران معدود صبا و همچنين شايعات پيرامون بركناري وي گفت : من از تيمي به صبا آمدم كه اين حرف ها زياد بود. همه جاي فوتبال ايران از اين حرف ها شنيده مي شود. سازمان ليگ بايد از باشگاه ها بخواهد كه  هواداران را سازماندهي كنند. زماني كه سنگاپور و كويت ليگ حرفه اي داشتند ليگ ما آماتور برود اما آن ها در آن زمان هواداران راسازماندهي مي كردند و براي هواداران برنامه داشتند.


مرفاوي  كه از حرف و حديث هاي اخير دل پري داشت ادامه داد : سازمان ليگ و فدراسيوني كه  جرات ندارند از يك تيم كسر امتياز كنند و پول يك مربي و يك بازيكن را از باشگاهش بگيرند چطور مي خواهند كار فرهنگي انجام دهند . آن ها فقط  ادعاي فرهنگي سازي باشگاه ها را دارند.

وي اضافه كرد : براي تماشاگراني كه ضد من  شعار مي دهند طلب استغفار مي كنم  و آن ها را به خدا واگذار مي كنم و اين شعارها ‏، هميشه پاسخ تلاش و زحمت مربيان بوده است. حاشيه سازان بدانند اين انسانيت و وجدان است كه باقي مي ماند نه چيز ديگر.

وي همچنين با اشاره به غيبت محسن بيات وحامد لك گفت : اين دو بازيكن به دليل بي انضباطي در اختيار باشگاه هستند و تا زماني كه تشخيص ندهم به تمرينات اضافه نمي  شوند.تا زماني كه در صبا هستم اجازه بي انضباطي را به هيچ كسي نمي دهم و مي خواهم با عزت مربيگري كنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها