کد خبر: ۱۰۳۶۹۱
زمان انتشار: ۱۳:۲۸     ۱۰ دی ۱۳۹۱
حدود 300 نفر در دروازه شهر با استقبال از علی دایی گوسفندی را قربانی کردند؛اما نکته مهم استقبال چندهزارنفری از راه آهن در خود شهر است
به گزارش 598 به نقل از سایت گل-  گهر دورود در اولین میزبانی اش در لیگ برتر از دقایقی بعد میزبان تیم بالانشین راه آهن خواهد بود.
 
از آنجایی که راه آهن در بروجرد اسکان یافته و حتی کنفرانس قبل ازبازی مربیان هم در هتل زاگرس  این شهر برگزار شده بود دورودی ها موفق به  دیدن علی دایی و تیمش نشده بودند  تا اینکه ساعتی قبل از بازی اتوبوس راه آهن به این شهر رسید.
 
حدود 300 نفر در دروازه شهر با استقبال از علی دایی گوسفندی را قربانی کردند؛اما نکته مهم استقبال چندهزارنفری از راه آهن در خود شهر است.بعد از همراهی موتورسواران ،  این تعداد مقابل ورزشگاه جمع شده اند و دایی را تشویق می کنند. ظاهرا ظرفیت ورزشگاه کم جای دورود هم تکمیل است.
 
جالب اینکه دایی در زمان سرمربیگری سایپا هم اولین تیمی بود  که به شهر همدان رفت تا تیم پاس از دایی و تیمش برای اولین بار میزبانی کند.در آن روز دایی با کت و شلوار روشنی که به تن داشت بانتیجه 1-2 به پاس باخت اما امیدوار است آن اتفاق تلخ در دورود برایش رخ ندهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها