کد خبر: ۱۰۳۴۵۹
زمان انتشار: ۱۸:۵۴     ۰۹ دی ۱۳۹۱
با اين فوتبالي كه الان بازي مي كنيم شرايط خيلي بهتر شده. اگر بتوانيم سه امتياز بازي با فجر را كسب كنبم آينده روشني در ليگ در انتظار ما خواهد بود

به گزارش 598 به نقل از  سایت گل -مهردا پولادي سه اخطاره است و از بازي مقابل فجر محروم. يحيي گل محمدي اين روزها جز دغدغه بازي با فجر ، نگران غيبت مهره اي قابل اطمينان به نام پولادي است. مهرداد پولادي در مصاحبه با گل از اتفاقات بازي با نفت آبادان و البته شرايط پرسپوليس صحبت مي كند.

 _ يك سوال از بازي قبلي در ذهن خيلي ها مانده. آيا تو با عكاس پشت دروازه برخورد داشتي يا حسين ماهيني؟

 من با او برخورد داشتم و همين جا هم عذرخواهي مي كنم. دويدم پاس بدهم ، چون سرعتم زياد بود به تخته خوردم. بعد از اين وقتي ماجرا را فهميدم به عكاس  زنگ زدم و معذرت خواهي كردم. قرار هم شد كه باشگاه هزينه درمان او را بپردازد. اگر هم باشگاه هزينه نكند خودم هزينه درومان اين عكاس آسيب ديده را مي دهم.

 _ براي بازي با فجر سه اخطاره هستي و به شيراز نمي روي. اين بازي را چطور مي بيني. به نظر آسانتر از بازي نيم فصل اول است. نظر تو چيست؟


 من قبول ندارم. بازي در شيراز هميشه سخت است و حساس. فجر تيم جواني است كه با انگيزه بازي مي كند. آنها خيلي مي دوند و مربي با تجربه اي هم دارند اما ما بايد از اين بازي سه امتياز را بگيريم. براي ما ديگر بازي داخل خانه با خارج خانه هيچ فرقي نمي كند. بايد از تمام بازيها سه امتياز را كسب كنيم.

 _ يحيي گل محمدي گفته كه بازيكنان نيم فصل اول را خوردند و خوابيدند و تمرين درست و حسابي نكردند. قبول داري اين حرف هاي گل محمدي را؟

 اين يك حقيقت است كه نيم فصل اوا خوب تمرين نمي كرديم. در نيم فصل اول تمريني كه بتواند بازيكن را در شرايط آمادگي قرار دهد انجام نداديم و اين موضوع را من قبول دارم.

 _كار پرسپوليس در ليگ و جام حذفي خيلي سخت است. تو آينده را چطور پيش بيني مي كني؟

 به نظر من با اين فوتبالي كه الان بازي مي كنيم شرايط  خيلي بهتر شده. اگر بتوانيم سه امتياز بازي با فجر را كسب كنبم آينده روشني در ليگ در انتظار ما خواهد بود. ضمن اينكه همچنان به قهرماني در جام حذفي خيلي اميد داريم.

 _ قرار است  كريم باقري به عنوان مدير فني به پرسپوليس اضافه شود. در اين مورد چه نظري داري؟

 من كوچكتر از اين هستم كه در مورد فرد بزرگي مثل كريم باقري صحبت كنم اما آقا كريم از بزرگان پرسپوليس است و به شخصه از حضور او در كادر فني و مشاوره به آقا يحيي خيلي خوشحالم.

 

_ يعني مدير فني كشك نيست؟

 

با آمدن آقا كريم مدير فني ديگر كشك نسيت. چرا كه باقري با نظر سرمربي مدير فني مي شود و اين دو با يكديگر تعامل كامل دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها