کد خبر: ۱۰۳۲۳۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۲۵ دی ۱۳۹۱
مسئول دفتر علامه مصباح در گفتگو با ۵۹۸ عنوان داشت:
آقای هاشمی به واسطه ی فتنه‌ی 88 دیگر آن ارزش قبلی خودش را از دست داده است. مردم با آن بصیرتی که بدست آورده اند پذیرش شخصیت خود آقای هاشمی، همسرش و فرزندانش را ندارند. آقای هاشمی برای آنکه بتواند در انتخابات 92 تاثیر گذار باشد بدنبال یار و یاور می گردد. برای یارگیری مجبور است از این شورای پوپولیستی استفاده کند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، حجت الاسلام جلالی مسئول دفتر علامه مصباح یزدی و همچنین از اعضای جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفتگو با پایگاه 598 در خصوص بحث طرح موضوع انتخابات آزاد از سوی حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی و برخی از چهره های اصلاح طلب بیان اظهار داشت: همانطور که در فرمایشات بزرگان بود که فتنه های بزرگتری در پبش داریم، ظاهرا فتنه 1392 در خارج طراحی شده است و دشمنان در حال پیدا کردن مزدور جهت اجرای آن هستند.

وی افزود: در دوره ی قبل، آقای هاشمی بحث تقلب در انتخابات را مطرح کرد و بدنبال آن آقای تاج زاده رمز شورش و آشوب شان را همان کلید واژه ی تقلب در سخنان آقای هاشمی دانست. قطعا بحث از تقلب به میان آوردن دیگر کلمه ای تکراری و پروژه ای سوخته و نا فرجام است که استفاده ازآن برای شخصی مانند آقای هاشمی کاربردی ندارد.



عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی بیان داشت:  فتنه ی 92 نیازمند یک کلید واژه و رمز است و باید  گرد یک محور جمع شوند این محور می تواند تحت عنوان دولت وحدت ملی و انتخابات آزاد بیان شود و همین هاست که می تواند رمز شروع فتنه ی 92 باشد.

مسئول دفتر علامه مصباح یزدی گفت: آقای هاشمی به واسطه ی فتنه‌ی 88 دیگر آن ارزش قبلی خودش را از دست داده است. مردم با آن بصیرتی که بدست آورده اند پذیرش شخصیت خود آقای هاشمی، همسرش و فرزندانش را ندارند. آقای هاشمی برای آنکه بتواند در انتخابات 92 تاثیر گذار باشد بدنبال یار و یاور می گردد. برای یارگیری مجبور است از این شورای پوپولیستی استفاده کند.

وی در خصوص دولت وحدت ملی آقای هاشمی اظهار نمود: وحدت ملی سبب می شود گروه های حذف شده و کم ارزش حتی اپوزیسیونی مثل نهضت ملی، نهضت آزادی و جبهه ی ملی که حنایشان دیگر رنگی ندارد به خود جرئت پیوستن به این طرح را که آقای هاشمی پیش کشیده است بدهند. آقای هاشمی نیز در طی این طرح بدنبال سکوی پرش و کسب مقام رهبریت گروه و همچنین یارگیری برای خویش می باشد. بنابراین به نظر می رسد که آقای هاشمی در سوزاندن افراد ید طولایی دارد، کافی است که انتخابات قبلی را نگاهی بیندازید تا متوجه این قضیه بشوید مثل انتخابات سال 84 و سال 88.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۰
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۰ - ۲۶ دی ۱۳۹۱
۱۸۵
۱۰۶
هاشمی از ذخایر انقلاب هست این صبحت پوچ وتوخالی است
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۵ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۱۶۱
۹۲
این شورا برازنده شماست نه ایشون چقدر از قبل وبعداز انقلاب تا بحال از دست ایشون عصبانی هستید دمش گرم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۴ - ۲۸ دی ۱۳۹۱
۱۵۳
۸۱
با سلام
نظرات ایت الله هاشمی رفسنجانی همیشه باعث خیر برای مردم و نظام بوده است
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۴ - ۲۸ دی ۱۳۹۱
۴۶
۷۱
هاشمی برای رای نیاوردن حامیان جریان سوم تیر هر کار می کند. پوپولیستی یکیشه ...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۱ - ۲۹ دی ۱۳۹۱
۲
۸۵
هاشمی در هر صورت شکست خواهد خورد .
این یه تجربه ی 16ساله است..
پاسخ
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۸ - ۲۹ دی ۱۳۹۱
۴
۱۴
بابا یکم سطح فکرتون رو بالا ببرید بعد میفهمید این آقا چکاره است شاید زمان انقلاب روند خوبی داشته ولی الان ... بابا یکم تحقیق کنید بصیرت روبالا ببرید
حضرت آقا 19 دی گفت نگید انتخابات آزاد مگه تاحالا نبوده
فرداش سایت رفسنجانی دوباره گفت انتخابات آزاد؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۵ - ۲۹ دی ۱۳۹۱
۱۷
۲
همیشه و حتی همین الان هاشمی همه کاره است کسی هم حریفش نیست!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
amin
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۵ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۱
۲
۰
شورای پوپولیستی مال امثال آقای احمدی نژاد و شما دوستاشه. آقای هاشمی اگه پوپولیست بود میتونست چنان رفتار کنه که سطحی نگرهایی مثل شما پرستشش کنین. اما هیهات از سردار سازندگی که مثل تازه به دوران رسیده ها زندگی کنه. راستی تکلیف سهام عدالت و سودش چی شد؟ انتخابات نزدیکه ها!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۰۸ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۱
۱
۰
هاشمي يك سياستمدار بزرگ است ايكاش همه ي مردم ايران اين را مي دانستند اميدوارم فكر بكري براي ما داشته باشد
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۹ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۱
۰
۰
سلام
آقای هاشمی برای ما همان سردار جنگ و سازندگی است .اینقدر دنبال دشمن تراشی نباشید. اگر قدری تأمل کنید در دام همان (تفرقه بینداز وحکومت کن ها )کرفتار شده اید. به عدد انسانها ایده وعقیده هست سعی نکنید چیزی را به دیگران تحمیل کنید.غائل به شعور برای دیگران وآزادی عقیده باشید. ما همه با هم برادریم وهر کس غیر از این بخواهد بی کمان خواسته یا نا خواسته آب در آسیاب دشمن میریزد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها