کد خبر: ۱۰۲۸۴۶
زمان انتشار: ۱۷:۴۴     ۰۶ دی ۱۳۹۱
لحظاتی بعد از این اتفاق ویژه و عجیب، ملوان گل مساوی را دریافت کرد تا دفع توپ اولادی بیشتر به چشم بیاید و احمدزاده از این کار به‌عنوان خودزنی یاد کند!
mehrdad oladi

به گزارش 598 به نقل از سایت گل- روز گذشته و در دیدار ملوان مقابل گهر دورود اتفاق عجیبی رخ داد.

در دقایق پایانی مسابقه و در حالی که ملوان با گل زارع از حریف خود پیش بود حرکت انفرادی اولادی از روی خط عرضی منجر به این شد تا او در مصاف با دروازه‌بان گهر با پاس به بیرون خود پژمان نوری را در موقعیت گل قرار دهد. لحظه‌ای بعد نوری هم با ضربه‌ای دقیق توپ را به سمت دروازه شلیک کرد اما اولادی که در امتداد خط دروازه می‌دوید در حالتی ناباورانه و در حالی که مدافعان و دروازه‌بان گهر تسلیم شده بودند مثل سدی در مقابل توپ قرار گرفت و روی خط دروازه توپ را برگرداند!


لحظاتی بعد از این اتفاق ویژه و عجیب، ملوان گل مساوی را دریافت کرد تا دفع توپ اولادی بیشتر به چشم بیاید و احمدزاده از این کار به‌عنوان خودزنی یاد کند!

بازآفريني يك خاطره‌ي 26 ساله

اما مشابه حرکت جالب اولادی 26 سال قبل در تهران رخ داده بود. در آن روز استقلال در آخرین بازی از مرحله گروهی رقابت‌های جام باشگاه‌های تهران رودرروی شاهین قرار گرفت و در حالی که بازی یک- یک دنبال می‌شد در پی یک حادثه عجیب از رسیدن به گل پیروزی بازماند تا سرنوشتی تلخ پیدا کند.

در این بازی که سال 1365 در ورزشگاه آزادی انجام می‌شد عبدالعلی چنگیز مهاجم سریع آن روزهای استقلال با یک قیچی برگردان زیبا و استثنایی توپ را به سمت دروازه شاهین شلیک کرد اما غلامرضا فتح‌آبادی مهاجمی که در آن سال آبی می‌پوشید به شکلی ناخواسته در مسیر توپ قرار گرفت و مثل سدی مقابل پیروزی استقلال ایستاد تا چنگیز برای دقایقی مات و مبهوت بماند.

استقلال در نهایت با این مساوی در گروه خود دوم شد تا در مرحله نیمه‌نهایی با پرسپولیس رودررو شود و با شکست سنگین سه بر صفر راهی به فینال این رقابت‌ها نیابد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها