کد خبر: ۱۰۲۸۴۴
زمان انتشار: ۱۷:۴۴     ۰۶ دی ۱۳۹۱
واکنش پرسپولیسی ها به این پنالتی سوخته طوری بود که انگار آنها می خواستند بازی ضعیف شان را به این پنالتی سوخته گره بزنند
 رضا خالقی فرنفت آبادان پرسپولیس

به گزارش 598 به نقل از سایت گل- پرسپولیس در روزی که بعد از دو گل زودهنگامش به شدت بد بازی می‌کرد حتی با وجود این ضعف فنی می‌توانست به برد روحیه‌بخشی دست یابد اما یک داور گمنام اجازه نداد این اتفاق رخ دهد.

سیدحسین زرگر که برای اولین بار در چنین مسابقات بزرگی رونمایی می‌شد -یا حداقل برای پرسپولیس سوت می‌زد- با سوت‌های پیاپی به نوعی آرامش را از میزبان گرفت و در ‌‌نهایت با اشتباهش کاری کرد تا نتیجه را تحت تاثیر قرار دهد. او با ندیدن پنالتی واضح و مسلم روی ماهینی اجازه تغییر نتیجه از ۱-۲ به ۱-۳ را نداد و لحظاتی بعد همین ماهینی نظاره‌گر پرش عرب و دریافت گل دوم از نفت آبادان بود.

با این حال واکنش پرسپولیسی‌ها به این پنالتی سوخته طوری بود که انگار آن‌ها می‌خواستند بازی ضعیف‌شان را به این پنالتی سوخته گره بزنند.


انگار پرسپولیسی‌ها یادشان رفته بود که در دیدار با ملوان به جای پرداختن به مقابله با عوامل تیم حریف و نپرداختن به مسائلی که آن‌ها بدان دامن زدند چطور با فوتبالی آگاهانه برنده شدند و عجیب است که حالا به دام این حاشیه‌پردازی‌های سطحی افتاده‌اند و به جای به گردن گرفتن اشتباهات فنی و ضعف خود همه حواس‌ها را متوجه این پنالتی از دست رفته می‌کنند.

به طور حتم حتی اگر نتوان از اشتباه زرگر در این بازی گذشت بازی ضعیف پرسپولیس چیزی نیست که به راحتی از آن عبور کرد و بهتر است پرسپولیسی‌ها به جای کش دادن این موضوع و تکرار کار مربیان ملوان و نفت آبادان در تحت تاثیر قرار دادن داوران دنبال رفع معایب خود و اقتدار در میدان باشند تا سرنوشت‌شان به دست داوران رقم نخورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها