کد خبر: ۱۰۲۸۱۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۰۶ دی ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: ما در استان خودمان ضربه می‌خوریم، در واقع در تبریز باید غضنفر را بچسبیم تا حاشیه ایجاد نشود.

محمدحسین جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شرایط تراکتورسازی و حواشی به وجود آمده که منجر به استعفا و سپس بازگشت دوباره او شد، صحبت های زیر را انجام داده است:

فارس: اکنون که بازگشته اید همه چیز درست شد؟

به لطف اعضای هیئت مدیره و حمایت هایی که شده سر کارم برگشتم.

فارس: چرا تصمیم گرفتید بروید؟

مجری تلویزیون طوری صحبت کرد که انگار تراکتورسازی بدترین نتیجه را گرفته است. او می گفت تیم به درد نمی خورد.

فارس: به خاطر صحبت های یک مجری این چنین تصمیم گرفتن، عجیب نیست؟

به خاطر مجری نبود. این مجری به نمایندگی عده ای داشت این صحبت ها را مطرح می کرد و به همان عده در حال آماده باش دادن بود که فرصت این مدیر دیگر تمام است و باید فکری به حال این وضع کرد. مدیر باید اکنون به خاطر این شرایط جواب دهد. درواقع ما اینجا باید حاشیه های استان خودمان را جمع کنیم و به قول معروف غضنفر را بچسبیم.

فارس: مقابل انتقادهای به حق چه نظری دارید؟

من می گویم اگر ضعفی هم هست با گفتمان درست شود نه اینکه از طریق تریبون تلویزیون بگویند این تیم در آسیا به درد نمی خورد. این کارها پروژه بود.

فارس: این پروژه خنثی شد؟

قطعا خنثی نشده است. من کاری به آنها ندارم، حتما شرایط تراکتورسازی امروز خیلی بهتر شده است. من به هواداران می گویم که نگران نباشند. اگر کوتاهی بوده، تقصیر من بوده و عذرخواهی می کنم اما باید بگویم هرگاه هواداران پشت این تیم بوده اند موفق شده ایم. زمانی که کمالوند سرمربی تیم بود در سال دومی که در لیگ برتر بودیم اگر دو بازی را از دست نمی دادیم می توانستیم آسیایی شویم. اگر آن روزها موفق بودیم به خاطر حمایت هواداران بود.

فارس: به تازگی فرزاد حاتمی صحبت هایی انجام داده و گفته حرف های شما برای هیئت مدیره ارزشی نداشته است.

بازیکنی که رفته دیگر برایم من تمام شده و حرفی در موردش ندارم. مدیرعامل که نباید در مورد صحبت های هر بازیکنی توضیح دهد. من در مورد تیم خودم صحبت می کنم. هنوز هم خطر بیخ گوش ماست و عده ای می خواهند جوسازی کنند. درحالی که لیست ما جای خالی دیگری ندارد می گویند 5 جای خالی داریم و می خواهند ما را نزد مردم خراب کنند. ما دیگر نمی توانیم سهمیه آسیایی بگیریم چون با جذب گیلسون از سهمیه آزاد خود استفاده کردیم و زمان نقل و انتقالات هم تمام شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها