کد خبر: ۱۰۲۷۸۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۸     ۰۶ دی ۱۳۹۱
سایت شبکه ایران از قدرت الله علیخانی به عنوان یکی از وفادارترین یاران هاشمی رفسنجانی یاد کرد که ارادتش به هاشمی تا بدانجا بوده که در سال 84 گفته بود: «والله قسم اگر هاشمی رئیس جمهور نشود از نمایندگی مجلس استعفا می دهم.» البته او بعد از شکست هاشمی و رئیس جمهور شدن احمدی نژاد حاضر به استعفا نشد.

به گزارش 598 به نقل از ایسنا، خبرنگار شبکه ایران با علیخانی تماس گرفته تا در جریان آخرین وضعیت نامه هاشمی به هیئت رئیسه مجلس قرار بگیرد.

ایران نوشت:« همین تماس کافی بود تا به طور اتفاقی متوجه شویم نزدیکان آقای هاشمی و احتمالا خود ایشان نسبت به چه موضوعی حساسیت و آلرژی دارند.»

- آقای علیخانی گفته می‌شود که نامه هاشمی در پاسخ به نطق آقای رسایی به هیأت رئیسه مجلس تحویل داده شده. شما این مطلب را تایید می‌کنید؟

بله، در نطق این نماینده تعرض به خانواده هاشمی هم شده بود، لذا یک چیزی از طرف خانواده و فرزندان و دفتر تهیه شده است، چون شأن شخص آیت الله هاشمی رفسنجانی اجل از آن است که وارد این مباحث شود. چون این مباحث زیاد اتفاق افتاده. ولی خب از طرف خانواده و فرزندان چیزی تهیه شده که ما امروز تحویل ریاست محترم مجلس دادیم. دیگه بر عهده هیأت رئیسه است که هر وقت صلاح بداند در دستور کار قرار دهد.

- شما از آقای هاشمی واکنشی به نطق آقای رسایی ندیدید؟

نه، اصلا و ابدا! ایشان به این گونه مسائل توجهی نمی‌کند و اینگونه مسائل در قبل از انقلاب و بعد از انقلاب زیاد بوده.

- چهارمین فایل صوتی منتسب به مهدی هاشمی هم منتشر شده ...

نمی دانم دیگر بقیه اش به من ربطی ندارد (قطع تماس)

- (تماس مجدد) آقای علیخانی فکر می کنم قطع شد!

قطع نشد گفتم دیگه بقیه‌اش به من ربطی ندارد! چرا سوال بی‌خود می‌پرسی از من؟ من واسطه یک نامه بودم! خداحافظ. (قطع تماس)

- (تماس مجدد) آقای علیخانی ببخشید مزاحم می‌شم. اگر اجازه بدهید من سوالم را کامل مطرح کنم...

آخه سوال بی ربط از من می‌کنی! سوالی که به من ربطی نداره... خیلی چیزها دروغه چرا از من سوال می‌کنی؟ یک جمله، من به تو احترام گذاشتم و مصاحبه کردم. حالا اصلا متفی اش کن، من با شما مصاحبه نمی کنم. خداحافظ. (قطع تماس)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها