کد خبر: ۱۰۲۶۴۲
زمان انتشار: ۱۹:۵۴     ۰۵ دی ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: در 10 دقیقه اول بازی خواب بودیم اما دو گل پرسپولیس بیدارمان کرد.

کاسیمیرو پس از بازی تیمش برابر پرسپولیس گفت: وقتی به ورزشگاه آزادی آمدیم و بازی را شروع کردیم بازیکنان ما انگار خواب بودند و پس از 10 دقیقه و خوردن دو گل تازه از خواب بیدار شدند. فکر کنم بعد از گل دوم پرسپولیس تمام بازی دست ما بود. توانستیم بازی خودمان را نمایش دهیم و دو گل زیبا هم بزنیم.

وی ادامه داد: فکر کنم اگر کمی خوش‌شانس بودیم می‌توانستیم برنده هم باشیم. باید اعتراف کنم که پرسپولیس هم تیم بسیار خوب و با بازیکنان بسیار خوبی است. اصلا مستحق این نیستند که در این جایگاه قرار بگیرند. بین دو تیم نفت و پرسپولیس تفاوت زیادی وجود دارد. به پرسپولیس احترام می‌گذاریم ولی پس از 10 دقیقه اول که بچه‌هایمان خواب بودند نشان دادیم که تفاوت زیادی بین ما وجود ندارد. شروع نیم فصل دوم لیگ برای ما خوب بود. برنامه‌ای را از قبل طراحی کرده بودیم که در شروع نیم فصل دوم خوب ظاهر شویم. مردم آبادان هم از این بابت خوشحال هستند.

کاسیمیرو همچنین گفت: بازیکنان من بسیار خوب بازی کردند و بهتر از نتیجه، نمایش خوبی بود که ارائه دادیم. در واقع داستان بازی بسیار ساده‌ است. 10 دقیقه ما خواب بودیم حریف دو گل به ما زد و ما را بیدار کرد و فکر کنم 80 دقیقه باقی مانده نمایش بسیار خوبی داشتیم و شایسته این نتیجه بودیم.

سرمربی نفت آبادان در ادامه گفت: از دوستان خبرنگار عذرخواهی می‌کنم که نمی‌توانم پاسخگوی سوالات‌شان باشم چون پرواز داریم اما به زودی به تهران بازمی‌گردم و در آن زمان پاسخگوی سوالاتشان خواهم بود.

به گزارش ایسنا، در میانه‌های نشست کاسیمیرو تلفن همراهش زنگ خورد و با خنده گفت: اگر می‌باختیم کسی به ما زنگ نمی‌زد ولی حالا که مساوی کرده‌ایم به من زنگ می‌زنند!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها