کد خبر: ۱۰۲۶۴۰
زمان انتشار: ۱۹:۵۲     ۰۵ دی ۱۳۹۱
لیگ برتر - مدافع تیم ملی ایران،امروز تماشاگر ویژه بازی پرسپولس و نفت آبادان بود.

به گزارش 598 به نقل از خبرآنلاین؛هادی عقیلی که بازی پرسپولیس و نفت آبادان را از نزدیک تماشا کرد درباه حضورش در ورزشگاه گفت:«لیگ قطر فعلا تعطیل است و بازی های خلیج فارس برگزار می شود.دلم برای فوتبال ایران تنگ شده بود و دوست داشتم که این بازی را از نزدیک تماشا کنم.»

 او در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که در مورد دعوت نشدنش به تیم ملی در بازی های غرب آسیا پرسید این واکنش را نشان داد:«این تصمیم کادر فنی بود اما افرادی مثل مایلی کهن که از دعوت نشدن من صحبت کرده بودند به من لطف داشتند. به هر حال مشکلی نیست و تلاش می کنم تا دوباره به تیم ملی دعوت شوم.»

عقیلی ادامه حرف هایش را به پیشنهاد باشگاه سپاهان ربط داد:«از سپاهان پیشنهاد داشتم اما متاسفانه نشد. ان‌شاءالله سال بعد حتما برمی‌گردم. از بازی در لیگ قطر راضی‌ام و اگر زمان به عقب برمی‌گشت باز هم بازی در این لیگ را انتخاب می‌کردم. »

مدافع تیم فوتبال القطر درباره جو حاکم بر فوتبال این کشور برای صعود به جام جهانی هم حرف زد و گفت:« آن‌ها در حال حاضر خیلی امیدوارند. شانس دارند که هم به طور مستقیم به جام جهانی بروند و هم به عنوان تیم سوم به مرحله پلی‌آف صعود کنند. مطمئن باشید آن‌ها برای سوم شدن می‌جنگند و برای این هدف هر کاری از دست‌شان بربیاید انجام می‌دهند. ایران هم شانس کمی برای صعود به جام جهانی ندارد. ما باید بازی به بازی جلو برویم. باید به فکر این باشیم که حتما قطر را در زمینش ببریم. امیدوارم تیم ملی در این بازی پیروز شود.»

اما سوال آخر از عقیلی که به نظر کمی او را عصبانی کرد.شایعه همکاری کروش با قطری ها:« من قبلا هم در این باره صحبت کرده بودم. این موضوع فقط شان ما را پایین می‌آورد. آیا وقتی ایران به ازبکستان باخت به قطر خبر داده بودند که ازبکستان می‌برد؟ طرح این سوال‌ها درست نیست.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها