کد خبر: ۱۰۲۵۸۸
زمان انتشار: ۱۸:۴۴     ۰۵ دی ۱۳۹۱
رضا نوروزی آماده شده و می‌تواند به تیم کمک کند. با اضافه شدن او تیم مجموعه کامل‌تری خواهد شد
منصور ابراهیم زاده

به گزارش 598 به نقل از سايت گل- برد يك- صفر امروز مي‌تواند او و شاگردانش را به مسير پيروزي برگرداند. نفت تهران 8 هفته بود رنگ پيروزي را نمي‌ديد. منصور ابراهیم‌زاده پس از پیروزی یک بر صفر نفت تهران مقابل راه‌آهن گفت: «همانطور که قبلا عنوان کرده بودم با توجه به گرفتن بازیکنان جدید و تمریناتی که انجام دادیم اولین باری بود که تعطیلات به سود ما رقم خورد، در این مدت مصدومان ما توانستند به بازی برسند.»

وی ادامه داد: «امین منوچهری را زمانی گرفتیم که سه اخطاره بوده و نمی‌توانست برای ما بازی کند. برابر راه‌آهن فوتبال قابل قبولی نمایش دادیم. در نیمه اول راه‌آهن شانس خوبی روی ضربه پنالتی داشت اما در اکثر موقعیت‌های دیگر توپ و میدان را در اختیار داشتیم.»


ابراهيم‌زاده اقرار كرد تيمش دقايق پاياني بازي را با زير توپ زدن سپري كرده است: «در لحظات پایانی زدن زیر توپ و استفاده از بازی مستقیم در دستور کار بود که بازیکنان من به خوبی در این زمینه کار کردند و به آنها خدا قوت می‌گویم. عملکرد بسیار خوبی داشتند و توانستند سه امتیاز بازی را کسب کند.»

وی درباره از دست دادن ایمان موسوی خاطرنشان کرد: «باید نیروهای خود را تکمیل می‌کردیم، من به بازی ایمان موسوی علاقه داشتم و او را دوست داشتم اما در خط هافبک و دفاع نیاز به بازیکن داشتم که باید جابجایی‌هایی انجام می‌دادم که همین کار هم صورت گرفت.»

ابراهیم‌زاده افزود: «رضا نوروزی آماده شده و می‌تواند به تیم کمک کند. با اضافه شدن او تیم مجموعه کامل‌تری خواهد شد. تصمیمی گرفتیم که به نفع تیم باشد و مجموعه کامل‌تری شود.»

سرمربی نفت در خصوص واگذاری این تیم به اراک یادآور شد: نباید از این سؤالات بپرسید، خود کفاشیان در این مورد صحبت کرده و گفته که فقط قانون در این زمینه تصمیم می‌گیرد و هر چیزی که قانون بگوید. بهتر است این سؤالات را از مسئولان بپرسید.

سرمربی نفت در خصوص اینکه در نیم‌فصل اول کم‌تجربگی بازیکنانش لطمه خورده، تصریح کرد:‌ ما در نیم‌فصل اول شروع خوبی داشتیم اما مشکلات ما بعد از بازی با استقلال شروع شد زمانی که بی‌مورد ایمان موسوی اخطار گرفت و بازیکنان ما اخراج شدند، ماحصل آن دیدار نیز کمبود و آسیب‌دیدگی در ادامه راه بود. همانطور که گفتم این استراحت اولین باری بود که به سود ما تمام شد.

وی ادامه داد: ما حتی اردوی خارجی برگزار کردیم که به علت سنگینی بازی‌ها مهرآزما، خیری و واقف آسیب دیدند. هم‌اکنون با تمریناتی که انجام دادیم و شناختی که بازیکنان نسبت به هم پیدا کردند و با جذب 7 بازیکن جدید می‌توانیم بهتر ظاهر شویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها