کد خبر: ۱۰۲۵۴۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۰۵ دی ۱۳۹۱
لیگ برتر - پس از کنفرانس روز گذشته مربی مس که در آن رسما اعلام شد قاسمپور سه‌شنبه روی نیمکت مس نمی نشیند اتفاقات این باشگاه وارد فاز جدیدی شده است.

سعید قرایی: باشگاه مصاحبه روز گذشته کادر فنی تیم مس را به منزله استعفای آن ها قلمداد کرده است و قاسمپور که اصلا دوست ندارد مستعفی شناخته شود حتی پیغام فرستاده است که قصد دارد امروز در بازی با سپاهان روی نیمکت تیم خود بنشیند.
این در حالی است که در طرف مقابل هم مدیریت باشگاه که دیگر حاضر نیست قاسمپور را روی نیمکت تیم خود ببیند به او پیغام فرستاده است که در اردوی تیم حاضر نشود. بر اساس این خبر اگر کارهای اداری تا امروز انجام شود مهدی محمدی مربی کرمانی سابق مس به جمع کادر فنی مس اضافه خواهد شد و حتی شاید او امروز روی نیمکت مس به عنوان مربی بنشیند که البته تا این لحظه این مسئله قطعی نشده است.
البته تا مشخص نشدن تکلیف نهایی وضعیت سرمربی مس آن ها نمی توانند قرارداد جدید سرمربی تیم خود را ببندند. ظاهرا اتفاقات نیمکت مس شباهت عجیبی به نیمکت پرسپولیس پیدا کرده است. با این حال رایزنی ها و اتفاقات جدید برروی نیمکت مس ادامه دارد و ممکن است هر لحظه این ماجراها ابعاد جدیدی به خود بگیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها