کد خبر: ۱۰۲۵۳۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۰۵ دی ۱۳۹۱
لیدر حاشیه‌ساز باشگاه استقلال گفت: من برای حلالیت به سراغ قلعه‌نویی رفتم، ‌اما خیلی‌ها مرا پولکی خواندند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در چند روز گذشته عکسی از یک لیدر در چند رسانه منتشر شد که یکی از مشوقین استقلال در کنار قلعه‌نویی حضور دارد.

این درحالی است که گفته می‌شد وی از طرفداران مرحوم حجازی است ولی حالا با امیر قلعه‌نویی صمیمی شده است.

مجتبی زارعان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص عکسی که از وی در کنار امیر قلعه‌نویی منتشر شده است، گفت: 20 سال با مرحوم حجازی دوست بودم و هنگامی که فتح‌الله‌زاده آن مرحوم را از استقلال در سال 77 اخراج کرد، حتی با مدیرعامل استقلال بحث کردم.

وی افزود: به خاطر مرحوم حجازی با قلعه‌نویی رابطه خوبی نداشتم. حتی در مراسم آن مرحوم تمامی کارها را انجام داده و تا آخرین لحظه از او حمایت می‌کردم. وقتی سال گذشته قرار بود قلعه‌نویی به استقلال برگردد بنری را به ورزشگاه دستگردی بردیم که روی آن نوشته بود، «قلعه‌نویی نمی‌خواهیم»

وی تصریح کرد: این‌ها را گفتم که بدانید چقدر ناصرخان حجازی را دوست داشتم و هنوزم دوستش دارم، اما یک روز به محل تمرین استقلال رفتم و وقتی قلعه‌نویی را دیدم متوجه شدم که او آنطور که برایم تعریف کردند نبوده و به همین خاطر با یک جعبه شیرینی به رختکن استقلال رفته و از او حلالیت گرفتم و با هم دوست شدیم. اما برخی از آقایان فردای آن روز گفتند که من پول گرفته‌ام و با قلعه‌نویی بیعت کردم. از این حرف خیلی ناراحت شدم چون راحت به آدم لقب پولکی می‌دهند.

من 5 صبح برای مرحوم حجازی به بهشت‌زهرا رفتم و هرکاری از دستم برمی‌آمد انجام دادم، اما از شنیدن این صحبت‌ها خیلی ناراحت شدم. هنوز هم تعدادی از طرفداران حجازی با من صمیمی هستند اما وقتی من این حرف‌ها را شنیدم کنار کشیدم.

وی در خصوص اینکه چرا آن شب به فرهاد مجیدی اعتراض می‌کرد، گفت: اعتراض من شخصی بود فقط می‌خواستم بگویم چرا مجیدی از استقلال رفت، اما بعد آقایان بحث مکتب را به میان کشیدند. نمی‌دانم چرا هرکس با قلعه‌نویی به مشکل می‌خورد، اسم مرحوم حجازی را می‌آورد. دوستان همه چیز را سر من خراب کردند، در حالی که خودشان شبانه به منزل حجازی رفتند و با خانواده او صحبت کردند.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا دیگر به تمرینات استقلال نمی‌رود، گفت:‌هیچ مشکلی ندارم که بروم. این دو سه روز در تمرینات شرکت نکردم تا آقایان حرف در نیاورند، اما به زودی به تمرین می‌روم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها