کد خبر: ۱۰۲۲۹۱
زمان انتشار: ۱۹:۱۵     ۰۴ دی ۱۳۹۱
بازیکن چپ‌پای جدید پرسپولیس گفت: از همه دوستان می‌خواهم اول بازی‌های ما را ببینند بعد قضاوت کنند.

مارکو پروویچ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌اظهار داشت: خوشبختانه سابقه این را دارم که در پرطرفدارترین تیم‌های اروپایی بازی کردم. تیم‌هایی که طرفداران بسیار زیادی داشت و تجربه لازم را در این باره دارم. انتظارات از من بالاست و امیدوارم آن را برآورده کنم.

وی افزود: در شرایطی که متأسفانه برخی از رسانه‌ها اشتباهی درباره من نوشته‌اند، از همه می‌خواهم اجازه بدهند برای پرسپولیس بازی کنم و بعداً درباره من قضاوت کنند تا همه چیز مشخص شود، آمده‌ام به پرسپولیس کمک کنم.

پروویچ خاطرنشان کرد: آمار من در سال 2011 و 2012 اشتباه اعلام شده، من به اندازه کافی در ستاره‌سرخ بازی کرده‌ام و فقط پس از حدود 7 بازی کار من و ستاره سرخ به شکایت کشید. که  برنده این دادگاه بودم. مشکلاتم هم فقط مالی بود که حق را به من دادند.

پروویچ در پایان خاطرنشان کرد: ‌در طول مدتی که به ایران آمدم از  پرسپولیس اطلاعات لازم را گرفته‌ام و شاید کارم با توجه به اینکه تازه به فوتبال ایران آمدم سخت باشد اما با کمک دوستانم در پرسپولیس خیلی زود به شرایط ایده‌آل می‌رسم و مطمئن باشید سعی می‌کنم نیم‌فصل خوبی را در ایران داشته باشم. مخصوصاً با رنگ قرمز که علاقه خاصی به آن دارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها