کد خبر: ۱۰۲۲۶۴
زمان انتشار: ۱۵:۵۳     ۰۴ دی ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت : رفتن مانوئل ژوزه سرمربی سابق تیم فوتبال این باشگاه از ایران شبانه بود وباشگاه پرسپولیس شکایت از وی را در فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا) پیگیری خواهد کرد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، محمد رویانیان گفت: رفتن ژوزه از ایران شبانه صورت گرفت و وی پس از استعفایی که داد تهران را ترک کرد.

 

وی افزود:براساس مدارکی که موجود است وی از برخی از مسوولیت های خود تخطی کرده و بی انضباطی هایی داشته است، مقررات را رعایت نکرده و پیگیر موضوع هستیم تا این جریان را به سرانجام برسانیم.

 

مدیرعامل پرسپولیس خاطر نشان کرد: بدون شک به فیفا شکایت خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد موضوع این گونه رها شود، باشگاه در صدد بررسی موضوع است ومدارک خود را به فیفا ارسال می کند تا همه چیز مشخص شود.

 

رویانیان در پاسخ به این سوال که چرا دربازی ملوان شاهد یک بازی مطلوب از سوی بازیکنان این تیم بودیم و آیا احتمال تبانی آنها علیه ژوره وجود دارد یا خیر، گفت: به صراحت اعلام می کنم، چنین موضوعی نبوده چرا که اگر بود پیش از این اعلام می کردم و صادقانه مسایل را مطرح می نمودم. واقعیت این است که در زمان حضور این مربی در تیم روحیه تیمی خوب نبودوبازیکنان باشادابی بازی نمی کردند اما با حضور گل محمدی که یک مربی اخلاق مدار است همه چیز فرق کرد و آن شوک معروف در فوتبال جواب داد.

 

وی تصریح کرد: وضعیت پرسپولیس در این روزها خوب است و بازیکنان و کادر فنی در آرامش تمرینات خود را دنبال می کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها