کد خبر: ۱۰۲۲۶
زمان انتشار: ۲۰:۱۶     ۱۵ اسفند ۱۳۸۹
«الراي العام» همچنین از مخالفت برخي نمايندگان مجلس با اين طرح نيز خبر داده و مي نويسد: آموزش هاي اين كادر ويژه مشخص نيست و بايد سرفصل هاي آموزشي اين افراد كاملا مشخص باشند تا موضوع تشكيل نيروهاي ضد شورش منتفي شو
روزنامه الكتروني «د انكواير ديجيتال» فاش كرد: دولت كويت با ارسال دعوت نامه رسمي از فرماندهي نيروهاي ملي آمريكا خواسته تا 3700 نفر از نيروهاي امنيتي پنسيلوانيا را به كويت اعزام كند تا به مدت يك سال به حراست از مخازن سلاح این کشور عربی بپردازند.

به گزارش «تابناک»، اين خبر را روزنامه کویتی «الراي العام» هم منتشر كرده و در ادامه مي نويسد: با كاسته شدن نيروهاي امنيتي آمريكا در عراق نگراني هايي در برخي از كشورها بوجود آمده كه تروريست ها به مخازن سلاح كشورهاي عربي دست يافته و از درون به عمليات خرابكاري دست بزنند.

«مات جونز»، سخنگوي ايالتي نيروهاي امنيتي پنسيلوانيا نيز گفت: در حال بررسي دعوتنامه هستيم و چنانچه ضرورت اعزام نيرو مشخص شود نيروهاي خود را با درجهات مختلف امنيتي و ادوات به كويت اعزام خواهيم كرد و ماموريت هاي آنان ر انيز كاملا مشخص خواهيم كرد.

از سوي ديگر در كويت اعلام شده كه 2000 نفر از مامورين امنيتي كويت براي حفاظت از خانواده هاي امراي كويت و شاهزادگان اين كشور ساماندهي شده اند.

بيشتر اين نيروها براي حفاظت از جان همسر و فرزندان نيروهاي نظامي كويت اختصاص داده شده اند.

«الراي العام» همچنین از مخالفت برخي نمايندگان مجلس با اين طرح نيز خبر داده و مي نويسد: آموزش هاي اين كادر ويژه مشخص نيست و بايد سرفصل هاي آموزشي اين افراد كاملا مشخص باشند تا موضوع تشكيل نيروهاي ضد شورش منتفي شود.

گفته شده كه مجلس كويت چندين جلسه سري براي ایجاد یگان و ساماندهی  اين نيروها  تشكيل داده و با مخالفت هاي جدي مواجه شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها