کد خبر: ۱۰۲۱۹۵
زمان انتشار: ۱۲:۳۰     ۰۴ دی ۱۳۹۱
متاسفانه تیم ملی در تمام بازی هایش نتوانسته به هیچ وجه از ضربات ایستگاهی استفاده کند واین یک ضعف برای تیم ملی به حساب می آید.چه در حمله و چه در دفاع
امیرقلعه نویی
به گزارش 598 به نقل از سایت گل – روز گذشته امیر قلعه نویی و  وینکو بگوییچ در هتل المپیک ملاقات جالبی داشتند. .سرمربی پاس همدان که تیمش در این هتل اردو داشت  بعد از صحبت های مقدماتی به مدت ده دقیقه با سرمربی استقلال درباره مسائل فوتبالی و بخصوص تیم ملی صحبت کرد.

 بحت این دو مربی که تقریبا از دوره اول لیگ حرفه ای در فوتبال ایران حضور داشته اند ، فنی و جالب بود . لعه نویی سرمربی پاس را کوچ صدا می کرد و با توجه به اینکه بگوویچ صحبت را به زبان فارسی شروع کرد ؛ راحت  مباحث فنی را بدون استفاده از مترجم به زبان آورد.

نکته مشترک حرفهای قلعه نویی و بگوویچ خیلی زود به سمت تیم ملی رفت که البته هردو اعتقاد داشتند تیم ملی با وجود استفاده از یک مربی خوب خارجی نمایش مناسبی در بازی ها ندارد.
 
قلعه نویی هم گفت:متاسفانه تیم ملی خوب بازی نمی کند و مشکلاتی دارد که باید رفع شود.


او که به نکات ریز فنی اشاره می کرد با اشاره به سبد تمرینی اش در استقلال گفت : ما در هر هفته هزار ضربه به توپ داریم و سه روز ایستگاهی  کار می کنیم  . موقع بازی هم لیدرهای اول و دوم تیم هساتند چون در هفته برای بچه ها شرح وظایف تعریف کرده ایم  . ما در هفته بارها روی این مسائل کار می کنیم و دفیقا مشخص است که بعد از به گردش در آمدن توپ دقیقا چه اتفاقی می افتد.
 
وینکو هم گفت:چیز عجیب در تیم ملی ضعف در ضربات ایستگاهی است که در زمان برانکو نقطه قوت تیم ملی بود . متاسفانه تیم ملی در تمام بازی هایش نتوانسته به هیچ وجه از ضربات ایستگاهی استفاده کند واین یک ضعف برای تیم ملی به حساب می آید.چه در حمله و چه در دفاع . مثلا همین بازی کره... همه می دانستند مهاجم کره چقدر روی هوا خطرناک است اما باز سه بار موقعیت گلزنی به او رسید.

این گپ جذاب بیش از ده دقیقه طول کشید و قلعه نویی و وینکو با آرزوی موفقیت برای یکدیگر از هم خداحافظی کردند . دو مربی ای که مشکل مشترکشان بی پولی شدید تیم هایی است که با آنها کار می کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها