کد خبر: ۱۰۲۱۰۳
زمان انتشار: ۲۰:۳۵     ۰۳ دی ۱۳۹۱
مهاجم استقلال گفت: افراد زیادی می‌گفتند حضورم در استقلال یک ریسک است و من این موضوع را پذیرفتم.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، ایمان موسوی پس از تمرین امروز استقلال در خصوص گلی که در دیدار با گهر به ثمر رساند عنوان کرد: « بسیار خوشحالم که توانستم در اولین بازی خود برای استقلال گل‌زنی کنم، امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و در بازی‌های آینده نیز بتوانم گل‌زنی کنم.»

 

موسوی درباره تفاوت شرایط استقلال و نفت، تصریح کرد: « نفت تیم بزرگی است و مدیریت و کادر فنی قوی هم دارد اما از لحاظ تماشاگر کمتر هستند به همین علت فعالیت آنها در سکوت قرار دارد اما استقلال تیم بزرگ با تماشاگران زیادی است که این فعالیت را کمی مشکل‌تر می‌کند. همیشه باید در این تیم موفق باشیم و با پیروزی بازی‌ها را پشت سر بگذاریم.»

 

این بازیکن درباره بازی کردن در کنار بازیکنانی چون فرهاد مجیدی و آرش برهانی یادآور شد: قبل از اینکه به استقلال بیایم خیلی‌ها می‌گفتند که کار سختی در این تیم داری، همچنین می‌گفتند که کار کردن با امیر قلعه نویی هم دشوار است. من این ریسک را پذیرفتم و به استقلال پیوستم.

 

فارس نوشت، وی درباره اینکه برخی‌ها معتقدند به برنامه 90 نرود تا اینکه بتواند روند گل‌زنی خود را ادامه دهد گفت: اینگونه نیست اگر بار دیگر هم به این برنامه دعوت شوم حاضر خواهم شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها