کد خبر: ۱۰۲۰۸۱
زمان انتشار: ۰۰:۱۵     ۰۴ دی ۱۳۹۱
جمعی از اصلاح‌طلبان سه روز قبل در جلسه‌ای در منزل حجت‌الاسلام و المسلمین علی یونسی وزیر اسبق اطلاعات دور هم جمع شده و به تبادل نظر در مورد موضوعات مهم روز و تصمیم‌گیری درباره  آینده سیاسی پرداختند.
 
به گزارش 598 به نقل از رجانیوز، در این جلسه محمد خاتمی از عناصر موثر در فتنه 88 نیز حضور داشته و گفته می‌شود مباحث مربوط به انتخابات آینده ریاست جمهوری، وضعیت کنونی کشور و چشم انداز آینده جزو محورهای مورد بحث در جلسه منزل وزیر اسبق اطلاعات بوده است.
 
فعال شدن خاتمی در زمینه انتخابات در حالی‌است که وی در دیدارهای خود سعی می‌کند بنحوی سخن بگوید که متهم به قدرت‌طلبی و نادیده‌انگاری مطالبات این جریان نشود و همچنین تأکید زیادی دارد که باید طوری سخن گفت و رفتار کرد که نظام و مردم تلقی له له زدن برای قدرت را از رفتار و گفتار ما نداشته باشند.
 
نکته قابل توجه دیگر اینکه، خاتمی و برخی طیف‌های جریان موسوم به اصلاح‌طلب که قصد مشارکت در رقابت برای قدرت با انگیزه حذف نشدن از صحنه سیاسی را دارند، تلاش می‌کنند فاصله‌ای میان وی و تندروهای جریان فتنه نشان بدهند، اما با وجود اظهارات صریح خاتمی در سال 88 در حمایت از جریان فتنه و همچنین ریاست او بر مجمع روحانیون مبارز که در آن دوره، بیانیه‌های بسیار تند، ساختارشکن و تحریک‌آمیزی صادر کرد، این ترفند چندان موثر نخواهد بود و به نظر می‌رسد اظهارات اخیر آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان نیز تأثیر مهمی در زدودن این توهم از ذهن خاتمی و اطرافیانش داشته باشد.
 
رجانیوز در آینده گزارش تکمیلی از مباحث مطرح شده در جلسه منزل آقای یونسی وزیر اسبق اطلاعات با حضور آقای محمد خاتمی منتشر خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها