کد خبر: ۱۰۱۸۰۵
زمان انتشار: ۱۸:۴۲     ۰۲ دی ۱۳۹۱
مهاجم ملی پوش پرسپولیس گفت: «تا چند روز دیگر معلوم می شود که می روم یا می مانم، فقط تا چند روز دیگر.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ کریم انصاری فرد در بازی با ملوان دوباره هت تریک کرد. هفته های ابتدایی یا میانی لیگ برتر به هیچ عنوان برای او خوشایند نبود ولی با این حال کریم هیچ وقت محبوبیت خود را نزد تماشاگران پرسپولیس از دست نداد و پرسپولیسی هایی که به استادیوم می آیند همیشه او را تشویق می کنند.


انصاری فرد از اینکه هواداران پرسپولیس را خوشحال کرده احساس رضایت دارد و امیدوار است که این روند را ادامه دهد. البته این روزها شایعات مختلفی در مورد رفتن کریم به اروپا مطرح شده که البته باز هم او ترجیح می دهد باز هم در این مورد حرف نزند.


* انگار هت تریک کردن را خیلی دوست داری؟


- لطف خدا و زحمت بازیکنان بود و خوشحالم که با این سه گل طرفداران پرسپولیس را شاد کردم. البته آنها در این فصل خیلی سختی کشیدند و هر کاری برای آنها انجام دهیم کم است.


* فکر می کردی 6 گل به ملوان بزنید؟


- راستش را بخواهید فکر کسب این نتیجه را نمی کردیم ولی همه دیدند که چقدر خوب بازی کردیم و مستحق برد بودیم. شکست دادن ملوان کار هر تیمی نبود، آنها در لیگ برتر جزو بالانشین ها بودند و دیدید که امسال چقدر خوب بازی می کنند و نتیجه می گیرند.


* مثل اینکه همه شما منتظر رفتن ژوزه بودید؟


- ما مشکلی با ژوزه نداشتیم و او مربی با شخصیتی بود. من اعتقاد دارم مانوئل در مجموع شناخت کافی از فوتبال ایران و خصوصیات بازیکنان پرسپولیس نداشت و خودتان می دانید که پرسپولیس هم مثل تیم های دیگر نیست که رسانه ها یا هواداران با نتایج ضعیف این تیم خیلی راحت کنار بیایند.


* تصور می کنی پرسپولیس با یحیی می تواند موفق شود؟


- آقا یحیی از بازیکنان بزرگ تیم ملی و پرسپولیس بوده که سابقه روشنی در فوتبال ایران دارد. او چند سال است که مربیگری می کند و با شرایط پرسپولیس و بازیکنانش به خوبی آشنا است. من امیدوارم گل محمدی به خوبی حمایت شود و ما هم در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیریم.


* بعد از بازی گفتی که با فردوسی پور در آینده کار داری. چه مشکلی با او داری؟


- من آن برنامه ای که فردوسی پور نکونام را دعوت کرده بود ندیدم ولی در سایت ها خواندم که گفته بود انصاری فرد چه نیازی برای رفتن به خارج دارد. او گفته بود که انصاری فرد یک و نیم میلیارد پول گرفته و اینجا راحت می رود و می آید و چرا باید این شرایط راحت را ول کند و به اروپا برود. او بدون اینکه چیزی را بداند خیلی راحت این حرف ها را در تلویزیون می زند، آقای فردوسی پور مگر تو می دانی من چطور زندگی می کنم و چطور تمرین می کنم که این حرف ها را می زنی؟ این درست نیست که فردوسی پور از چیزی اطلاع ندارد ولی هر طور که دلش می خواهد حرف بزند.


* این روزها بحث ترانسفر تو به اروپا شنیده می شود. بالاخره می روی یا این مسائل بازارگرمی است؟


- بازارگرمی کجا بود؟ مگر من خودم مصاحبه کردم که می خواهم به خارج بروم؟ سایت ها و روزنامه های ایرانی به نقل از رسانه های خارجی می نویسند که فلان تیم انصاری فرد را می خواهد، حالا گناه من چیست؟ من هیچ وقت در این مورد حرف نزدم و گفتم هر وقت با تیمی قرارداد بستم آن وقت در موردش حرف می زنم.


* بالاخره می روی یا می مانی؟


- تا چند روز دیگر معلوم می شود که می روم یا می مانم، فقط تا چند روز دیگر.


* از چه تیم هایی پیشنهاد داری؟


- هیچ حرفی در این مورد نمی زنم!


* پیش بینی می کنند استقلال و سپاهان مدعیان اول قهرمانی در لیگ برتر هستند.


- استقلال و سپاهان تیم های خوبی هستند ولی پرسپولیس هم یک تیم بزرگ است و به هیچ عنوان دور از دسترس نیست که به بالای جدول برسیم. هنوز 17 بازی دیگر باقی مانده است.

گفتگو: محسن علیزاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها