کد خبر: ۱۰۱۲۱۳
زمان انتشار: ۱۸:۲۶     ۲۹ آذر ۱۳۹۱
لیگ برتر - بازیکن سابق سرخپوشان می گوید خوشحال است که در ادامه فصل برای تیم پرهوادار تراکتورسازی به میدان می رود.

به گزارش 598 به نقل از خبرآنلاین؛ جواد کاظمیان بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس که پس از سپری کردن یک نیم فصل کابوس وار با سرخپوشان، با نظر یحیی گل محمدی سرمربی موقت تیم در لیست مازاد سرخپوشان قرار گرفته بود، امروز (چهارشنبه) با حضور در هیات فوتبال تبریز قراردادی شش ماهه با این تیم به ثبت رساند.
این بازیکن پس از توافق با مسئولان تیم فوتبال تراکتورسازی و ثبت قرارداد 6 ماهه خود به خبرآنلاین گفت: «بسیار خوشحالم که به تراکتورسازی پیوستم و این انتقال ارزش زیادی برای من دارد. به هر حال من همیشه در تیم های پرطرفدار بازی کرده ام و پس از جدایی از پرسپولیس هم دوست داشتم به تیم پر هوادار دیگری بپیوندم. خدا را شکر تراکتور در وضعیت خوبی به سر می برد و امیدوارم در ادامه فصل با همت بچه ها قهرمانی را به هوادارانمان هدیه کنیم.»
او در مورد دیگر پیشنهاد دیگر تیم ها گفت: «من علاوه بر تراکتور از تیم پیکان و نفت آبادان هم پیشنهاد داشتم و حتی صحبت هایی را با عبدالله ویسی کردم. از همین جا از او عذرخواهی می کنم که نتوانستم به تیم پیکان بروم.»
کاظمیان در پایان در مورد وضعیت پرسپولیس و دلایل جدایی اش از این تیم گفت: «خیلی ها می گفتند که من به خاطر عملکرد ضغیف از پرسپولیس جدا شدم اما اگر واقعا خوب نبودم چرا در اکثر بازی ها از من استفاده می شد؟ به هر حال از همه این اتفاقات قلبم شکست اما برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها