کد خبر: ۱۰۱۱۹۷
زمان انتشار: ۱۸:۱۵     ۲۹ آذر ۱۳۹۱
هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: « می‌خواهم خودم را در تراکتورسازی ثابت کنم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، جواد کاظمیان پس از پیوستن به تراکتورسازی تبریز گفت: « خوشحالم که به تیم پرطرفداری مثل تراکتورسازی آمده‌ام. من پیش از این در پرسپولیس و تیم‌هایی بودم که طرفداران زیادی داشته‌اند و از اینکه در تیم پرطرفداری بازی کنم خوشحال می‌شوم. بازی در مقابل تماشاگران به من انگیزه می‌دهد.»

 

وی ادامه داد: « پیوستنم به تراکتورسازی خواسته سرمربی این تیم بود و از اینکه اولیویرا به من اعتقاد دارد خوشحالم. وقتی آقای جعفری با من صحبت کرد پذیرفتم که به تراکتورسازی بروم و حالا هم با قرارداد 6 ماهه به این تیم آمده‌ام و امیدوارم که انتظارات هواداران پرشور تراکتورسازی را برآورده کنم.»

 

کاظمیان ادامه داد: « دوست نداشتم که از پرسپولیس بروم اما این تصمیمی بود که گرفته شد و فکر می‌کنم که حقم نبود. من با قلبی شکسته از پرسپولیس رفتم. راندمان کاری‌ام طوری بود که در اکثر بازی‌ها به میدان رفتم و هواداران پرسپولیس می‌دانند که اگر خوب نبودم از من استفاده نمی‌شد.»

 

هافبک سابق پرسپولیس درباره این تیم نیز گفت: « دوست ندارم درباره پرسپولیس حرف بزنم. من می‌خواهم در تراکتورسازی خودم را ثابت کنم و هواداران در این راه به من کمک می‌کنند. من مثل بعضی‌ها نیستند که وقتی از پرسپولیس می‌روند علیه تیم حرف می‌زنند. من برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم و دوست دارم که مقابل ملوان نتیجه بگیرم. از رویانیان هم تشکر می‌کنم چون صحبت‌های خوبی با هم داشتیم.»

 

وی در پایان گفت: « علاوه بر تراکتورسازی از تیم‌های پیکان و نفت آبادان هم پیشنهادهایی داشتم و همین جا از آقای ویسی عذرخواهی می‌کنم که نشد در خدمتش باشم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها