کد خبر: ۱۰۰۷۴۵
زمان انتشار: ۱۰:۰۸     ۲۸ آذر ۱۳۹۱
۲ کشته و ۱۶ زخمی در تیراندازی شیکاگو
در خشونت‌‌های آخر هفته مرتبط با تیراندازی در «شیکاگو» دستکم ۲ نفر کشته و ۱۶ نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش 598، فارس به نقل از روزنامه آمریکایی «هافینگتون‌پست»، در خشونت‌های آخر هفته در شیکاگو و تیراندازی با سلاح دستکم 2 نفر کشته و 16 نفر دیگر زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، درست لحظاتی قبل از ظهر روز شنبه، یک پلیس آمریکایی در یک عملیات تعقیب و گریز در نزدیکی «اشلند» و «گارفیلد» که به دلیل سرعت بالا بود، به سمت مردی تیراندازی کرد.

بر اساس این گزارش، «جمال مور» 23 ساله در میان 5 مظنونی بود که تلاش می‌کرد فرار کند و با یک افسر پلیس درگیر شد.

به دنبال این درگیری، جمعیت زیادی در اطراف صحنه حادثه تجمع کردند و به سمت افسران پلیس بطری پرتاب کردند و 5 مرد بین 19 و 31 سال به انجام اقدامات اوباش‌گرانه متهم شدند.

در حادثه دوم در شیکاگو، روز یکشنبه حدود ساعت 2:45 به وقت محلی زمانیکه در مقابل ایوان خانه‌ خود ایستاده بود، از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

دیگر حوادث مرتبط با تیراندازی بین شب جمعه تا یکشنبه صبح به وقوع پیوست که دو پسر 14 و 16 ساله در آن شرکت داشتند اما هیچ دستگیری در رابطه با این تیراندازی‌ها تا بحال صورت نگرفته است.

بر اساس این گزارش، علیرغم خشونت‌های آخر هفته در شیکاگو، سی بی اس شیکاگو گزارش داد که میزان خشونت‌ها از سال گذشته در این منطقه بیش از 8 درصد کاهش داشته است.

خشونت‌های مرتبط با استفاده از سلاح در آمریکا روز به روز در حال افزایش است و در جدیدترین مورد، یک پسر 20 ساله به مدرسه ابتدایی در ایالت «کانتیکت» حمله کرد و 20 کودک و 10 نفر دیگر را با ضربات گلوله به کام مرگ کشاند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها