کد خبر: ۱۰۰۶۴۸
زمان انتشار: ۱۹:۲۷     ۲۷ آذر ۱۳۹۱
مشکل مدافع تیم فوتبال استقلال برای جدایی از استقلال حل شد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، سید میثم حسینی که برای انتخاب تیم آینده اش با باشگاه استقلال به مشکل خورده بود امروز به همراه امین منوچهری به دفتر فتح الله زاده رفتند. در این جلسه مدیرعامل باشگاه استقلال مشکلات حسینی برای جدایی را حل کرد و این بازیکن با دریافت رضایتنامه می تواند با هر تیمی که می خواهد مذاکرات را انجام دهد.

 

همچنین امین منوچهری در این جلسه به مدیرعامل استقلال اعلام کرد که حسرت مکه رفتن با استقلال دلش مانده است که فتح الله زاده هم قول داد در صورت صدور مجوز ار سوی باشگاه نفت در بازیهای آسیایی این بازیکن همراه استقلال به مکه برود.

 

پیرو انتشار خبر قهر رحمتی از استقلال و اینکه این بازیکن قبل از بازی با سایپا با وساطت مسئولین حاضر به بازی کردن شده است، مدیران استقلال موضع سکوت را در باره این اتفاق در پیش گرفته اند. در این بین میرشاد ماجدی این موضوع را تکذیب و اعلام کرد جشن تولد وی قبل از بازی با سایپا در اتاق رحمتی برگزار شده است.

 

به گزارش اوج نیوز، فرهاد مجیدی امروز عصر در دفتر باشگاه استقلال جلسه ای را با فتح الله زاده برگزار خواهد کرد و در صورتی که روند مذاکرات مثبت باشد، این بازیکن چهارشنبه بعد از ظهر در تمرین استقلال حضور خواهد یافت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها