کد خبر: ۱۰۰۵۸۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۲۷ آذر ۱۳۹۱
۲۷ آذر ماه سال ۶۶ روزی بسیار خاطره انگیز برای گیلانی ها و انزلی چی های فوتبال دوست است؛
محمد احمدزاده- سيروس قايقران

به گزارش 598 به نقل از سایت گل - ۲۷ آذر ماه سال ۶۶ روزی بسیار خاطره انگیز برای گیلانی ها و انزلی چی های فوتبال دوست است؛ جایی که ملوان بندرانزلی در دور برگشت نیمه نهایی جام حذفی به مصاف تیم پرقدرت استقلال رفته بود . ملوانان در دور رفت مسابقات حذفی آن سال در انزلی با نتیجه ی ۲ - ۲ مقابل استقلال متوقف شدند و در دور برگشت در ورزشگاه امجدیه مقابل چشمان ۳۰ هزار تماشاگر به مصاف آبی های پایتخت رفتند تا تیم صعود کننده به فینال مشخص شود . از ۳۰ هزار نفر حاضر در ورزشگاه ۱۰ هزار نفر ملوانی هایی بودند که آمده بودند تا بار دیگر شاهد افتخار آفرینی قوهای سپیدشان باشند و استقلالی ها نیز با تساوی که در انزلی گرفته بودند همه چیز را برای صعود به فینال مهیا می دیدند .

 اما سرنوشت جور دیگری رقم خورد و ستاره دور رفت نیمه نهایی یعنی محمد احمدزاده که دو گل را در آن بازی به ثمر رسانده بود ، هنوز بازی به دقیقه ی ۳ نرسیده باز هم مقابل این تیم گل زد  و آب سردی بود بر پیکر تماشاگران استقلالی حاضر در امجدیه تهران . در نهایت با وجود حمله های فراوان استقلال ، ملوان با همان یک گل بازی را برد تا انزلی چی ها و گیلانی های حاضر در امجدیه جشن و پایکوبی بزرگی را مقابل چشمان بهت زده ی استقلالی ها برپا کنند .

 این پایان کار نبود و تماشاگران استقلال که از این باخت بسیار خشمگین بودند پس از بازی و در بیرون از استادیوم به اتومبیل ها و اتوبوس های هواداران ملوان حمله ور شده و خسارات زیادی به بار آوردند و عصبانیت خود را اینگونه تخلیه کردند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها