کد خبر: ۱۰۰۵۴۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۲۷ آذر ۱۳۹۱
سرمربی گهر از برگزاری دیدار این تیم در مرحله یک‎هشتم نهایی جام حذفی برابر استقلال تهران اظهار بی‎اطلاعی کرد.

محمد مایلی‎کهن در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان، با ابراز نارضایتی از مشخص نبودن مکان و زمان دیدار گهر با استقلال، افزود: مگر قرار است این بازی برگزار شود؟ الان که هیچی معلوم نیست و شاید دقیقه 90 نظرشان عوض شود. تجربه نشان داده که این‎گونه است و هر لحظه امکان دارد تصمیم آقایان عوض شود.

وی با تأکید بر این‎که باید هرچه سریع‎تر مکان این بازی مشخص شود، اضافه کرد: امیدوارم بازی در استان لرستان و در کنار مردم خوب و دوست داشتنی این استان خصوصاً دورودی‎های عزیز برگزار شود.

مایلی‎کهن ابراز امیدواری کرد: هموطنان عزیز لرستانی فرهنگ جدیدی را بین تماشاگران القاء کنند و آن هم فرهنگ محبت، دوستی و رقابت سالم است.

سرمربی گهر در مورد رویارویی با قلعه‎نویی، گفت: ما رقابت و جدالی نداریم. من در ورزش با کسی جدال ندارم. ورزش جدال و جنگ نیست، فوتبال یک رشته ورزشی است که در نهایت تمام شدنی هم نیست. ما تمام می‎شویم اما فوتبال و ورزش تمام شدنی نیستند.

وی تصریح کرد: متاسفانه تصور می‎کنیم پایان هر مسابقه پایان همه مسابقات است و همه چیز را از دریچه یک مسابقه می‎بینیم. همه زندگی و منافع در یک بازی دیده می‎شود اما این‎گونه نیست و مسابقات همیشه ادامه دارد که جنگی هم در کار نیست.

مایلی‎کهن در ادامه صحبت‎هایش خاطرنشان کرد: متاسفانه گهر دقایق آخر وارد لیگ برتر شد، اسپانسر این تیم مشخص نبود و امکانات لازم را نداشت. با اینکه زحمات زیادی برای گهر کشیده شده اما خوب یارگیری نکرده‎اند و هنوز در زمین خودش بازی برگزار نکرده و خیلی مشکلات دیگر سبب شده که گهر به این‎جا برسد.

وی با بیان این‎که همچنان این مشکلات ادامه دارد، گفت: بعد از این‎که هدایتی مالک تیم شد باز به نوعی ایشان را دلسرد کرد‎ه‎اند و متاسفانه مشکلاتی ایجاد شد که من هم شنیده‎ام گویا کنار کشیده و اگر این موضوع صحت داشته باشد مشکلات چند برابر می‎شود.

سرمربی اسبق تیم ملی با بیان این‎که بازیکن شاخصی الان به گهر نمی‎آید، تصریح کرد: چون محل مسابقات مشخص نیست، شرایط تیم در جدول بسیار بد است و بعد هم پرداختی‎ها معلوم نیست بازیکنان کمتر راغب هستند به این تیم بیایند و همین سبب شده که در برخی پست‎ها با کمبود بازیکن مواجه باشیم. با این وجود در 5 بازی که من بودم بازیکنان خیلی زحمت کشید‎ه‎اند.

وی با اشاره به برتری گهر برابر استقلال اهواز در مرحله قبل جام حذفی، یادآور شد: با اینکه چند بازیکن را به سبب سرماخوردگی در اختیار نداشتیم اما از نتیجه راضی هستیم. همه تیم‎ها بهترین امکانات را دارا هستند اما تیم ما حتی البسه زمستانی ندارد که بچه‎ها به تن کنند تا سرما نخورند.

مایلی‎کهن در پایان عنوان کرد: سعی می‎کنیم برابر استقلال به‎گونه‎ای بازی کنیم که همه لذت ببرند و فوتبال خوبی ارایه بدهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها