کد خبر: ۱۰۰۴۳۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۲۷ آذر ۱۳۹۱
کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: «هیچ پولی از مطالبات عقب افتاده من پرداخت نشده ولی با مدیرعامل استقلال صحبت کردم، او به من قول داد که مشکل مرا حل کند.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ جواد نکونام که این روزها یکی از بازیکنان تاثیرگذار استقلال محسوب می شود در خصوص آخرین وضعیتش در استقلال گفت: «این درست که در برنامه 90 صحبت هائی کردم که شاید به مذاق خیلی ها خوش نیامد، ولی من صادقانه صحبت کردم چون دروغ گفتن و سیاه نمائی بلد نیستم و همیشه در فوتبال صادقانه صحبت می کنم. الان هم صادقانه می گویم که استقلال را از صمیم قلب دوست دارم و به خاطر استقلالی که دوست دارم یک سری چیزها را هم تحمل می کنم.»


به گزارش ایستگاه ورزش، وی افزود: «فعلا در استقلال مشکلی نیست و قرار شده بمانم. البته هیچ پولی از مطالبات عقب افتاده من پرداخت نشده ولی با مدیرعامل استقلال صحبت کردم، او به من قول داد که مشکل مرا حل کند و من هم این قول او را قبول کردم و روی حرفش حساب کردم و در مقابل من هم قول دادم که در استقلال بمانم و این شد که در استقلال ماندنی شدم و رفتنم به تیم های عربی منتفی شد.»


نکونام سپس در خصوص دیدار استقلال و سایپا گفت: «استقلال مقابل سایپا در قواره یک قهرمان ظاهر شد. به خصوص در نیمه دوم که ما بازی کاملی را ارائه دادیم و حاصل آن هم چهار گل در یک نیمه بود. استقلال همانطور که در لیگ شانس اول قهرمانی محسوب می شود در جام حذفی هم از شانس زیادی برای رسیدن به این منظور برخوردار است. به هرحال ما مدافع عنوان قهرمانی در جام حذفی هستیم و مسلما با قدرت از عنوانمان دفاع می کنیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها