کد خبر: ۱۰۰۴۰۰
زمان انتشار: ۱۰:۲۸     ۲۷ آذر ۱۳۹۱
سايت هاشمي رفسنجاني در مطلبي به قلم همكار روزنامه زنجيره اي شرق نوشت: بهتر آن است كه پايان عمر سياسي هاشمي رفسنجاني با حالت منجي گرايانه براي كشور همراه باشد.
به گزارش مشرق، سايت هاشمي رفسنجاني با انتشار يادداشتي به قلم عليرضا خامسيان، نوشت؛ وضعيت افتصادي كشور به گونه اي است كه كسي كه سكان دولت بعدي را برعهده مي گيرد لاجرم بايد سياست سازندگي را دنبال كند. و راهبري اين سياست نيز از توان فردي از جنس آيت الله اكبر هاشمي رفسنجاني برمي آيد.
نويسنده اين مقاله تاكيد مي كند: وضعيت اقتصادي به گونه اي است كه كسي كه سكان دولت بعدي را برعهده مي گيرد لاجرم بايد سياست سازندگي را دنبال كند. و راهبري اين سياست از توان فردي از جنس آيت الله اكبر هاشمي رفسنجاني برمي آيد اگرچه نزديكان او تاكيد كردند آيت الله برنامه اي براي انتخابات ندارد ولي به باور نگارنده بهتر آن است كه پايان عمر سياسي هاشمي رفسنجاني با حالت منجي گرايانه براي كشور همراه باشد و اين البته به تدبير حاكميت براي استفاده از چنين ظرفيتي برمي گردد.
يادآور مي شود نرخ تورم در دولت سازندگي به ركورد بي سابقه و تكرار نشده 49 درصدي رسيد.
روزنامه شرق در سال 84 جزو جرياني بود كه حضور هاشمي در انتخابات را تشويق مي كرد اما پس از ناكامي وي در سرمقاله اي تصريح كرد، اين سياست اشتباه بود و هاشمي بايد از نيمكت به اداره مسابقه مي پرداخت و نه به عنوان بازيكن.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها