کد خبر: ۱۰۰۳۵۹
زمان انتشار: ۲۱:۰۱     ۲۶ آذر ۱۳۹۱
سران پرسپوليس به گل محمدی اولتیماتوم داده اند که حتی اگر در دیدار جام حذفی این تیم برابر ملوان نتیجه نگرفته و از دور مسابقات حذف شود، هیچ انتظاری نداشته باشد که کار را در پرسپولیس ادامه دهد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ پرسپوليس که می توان بی اغراق آن را پر هوادار ترین تیم ایران و حتی شاید آسیا دانست، در طول دو فصل گذشته در جدول رده بندی رتبه تک رقمی به خود ندیده و دو فصل است که به رغم صرف هزینه های بسیار فراوان و جذب بازیکنان گرانقیمت و اسم و رسم دار، فقط برای بقا در لیگ برتر دست و پا می زند. تیمی که سال هاست از آن به عنوان یکی از دو قطب فوتبال ایران یاد می شود، تیمی که یکی از سه تیم پر افتخار در فوتبال ایران بوده و البته هنوز هم هست.


اما پرسپوليس به تازگی سرمربی خارجی و بسیار گرانقیمتش که علاج دردش نبود را از کار برکنار کرد و تیمش را به دست یکی از سرمایه های جوان فوتبال کشورمان که سابقه خوب و زیادی هم در امر بازی کردن در همین تیم پرسپولیس را دارد سپرد تا بلکه کارش کار شود.


اما وقتی هنوز گل محمدی حتی یک بازی هم به عنوان سرمربی بر روی نیمکت این تیم ننشسته، خبری می شنویم بر این مبنی که همین سرمربی جدید هنوز نیامده و مشغول نشده اولتیماتوم می گیرد و سایه یک آلترناتیو را بالاسرش حس می کند، به راز عدم موفقیت این بازیکن پی می بریم.


خبر جالب و غیر رسمی از باشگاه پرسپولیس این است که به صورت تلویحی به یحیی گل محمدی اولتیماتوم داده اند که حتی اگر در دیدار جام حذفی این تیم برابر ملوان نتیجه نگرفته و از دور مسابقات حذف شود، هیچ انتظاری نداشته باشد که کار را در پرسپولیس ادامه دهد. چرا که به یحیی القاء شده که وی یک سرمربی موقت است و چنانچه نتواند در همین جام حذفی و یا شاید در یکی دو بازی از لیگ نتیجه لازم را بگیرد، چه بسا آلترناتیو وی یعنی حمید استیلی جایش را بر روی نیمکت داغ پرسپولیس بگیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۸ - ۲۷ آذر ۱۳۹۱
۰
۰
چرا نظرات را نمی زنید
قمی های لنگی در 598 جمع شده اند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها