کد خبر: ۱۰۰۳۱
زمان انتشار: ۱۹:۵۶     ۱۱ اسفند ۱۳۸۹
نزدیک شدن به زمان برگزاری اجلاسیه خبرگان رهبری و جدی شدن تغییر ریاست این مجلس سبب شده است تا رسانه‎های حامی هاشمی رفسنجانی، با به آب و آتش زدن خود و استفاده از شیوه‎های عجیب و مختلف، از جمله مظلوم نمایی، مشابهت سازی تاریخی و دوگانه سازی‎های جعلی، موضوع انتخابات هیات رئیسه این مجلس را به یک موضوع سخیف سیاسی تنزل داده و وارد دعواهای رایج روز کنند تا بر این اساس از تغییر و جابجایی هاشمی رفسنجانی از ریاست این مجلس جلوگیری کنند.
به گزارش رجانیوز، در کنار شگردهایی که سایت نزدیک به خاندان هاشمی برای تاختن به همه منتقدان رفسنجانی و با هر گونه پیشینه سیاسی در پیش گرفته است، در تازه ترین اقدام، سایت عصرایران نیز که از او به عنوان سایت زرد  یاد می‎شود، به مسائل سیاسی روز هم ورود پیدا کرده و برای جلوگیری از برکناری هاشمی رفسنجانی به مشابهت سازی مظلومیت! هاشمی رفسنجانی با مظلومیت امیرالمومنین علیه السلام پرداخته است.
 
این سایت در مطلبی به قلم سردبیر خود با عنوان " حال فعلی افراد و سبک تاریخی خوارج: از ترور شخصیت علی(ع) تا ایران 1389"، تلاش کرد تا هاشمی رفسنجانی را به امیرالمومنین و منتقدین وی را به خوارج تشبه کرده است.
 
به نظر می‎رسد قطعیت تغییر هاشمی رفسنجانی در مقام ریاست خبرگان رهبری، سبب شده است تا رسانه های وابسته به وی به هر شیوه‎ای برای جلوگیری از به وقوع پیوستن این اتفاق متوسل شده و موضوع انتخابات ریاست خبرگان رهبری را به مسئله‎ای پیش پا افتاده و سیاسی تبدیل کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۶ - ۱۳ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
شماهاخیلی بی رحمیت که راحت خادمین به دین ومملکت رابه خاطررسیدن به قدرت این چنین نادیده وحقیرمی کنیدتاریخ درموردعملکرد شماقطعاقضاوت خواهدکردکمی منصف ومنطقی
باشیدهاشمی مردبزرگی درتاریخ این مرزوبوم خواهدماند.اشاءا....خداوندبه مادیده بصیرت عطا کند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۲ - ۱۴ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
مطمئن باشيد که مُهر خوارج بر پيشاني شما خورده است. و در تاريخ انقلاب اسلامي ايران از شما به همين (خوارج) ياد خواهد شد! چون عملکرد شما دقيقاً عملکرد همانها است. شما باور نمي کنيد اگر زمان علي(ع) بوديد از منتقدين آن حضرت مي شديد؟ آقاي مصباح يزدي را با کدام سابقه اش مي پرستيد؟!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها