کد خبر: ۱۰۰۳۰۵
زمان انتشار: ۱۸:۱۶     ۲۶ آذر ۱۳۹۱
به گزارش پایگاه 598،  اسلام تایمز به نقل از پایگاه اینترنتی العهد نوشت: "نبیل ابو ردینه" سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین امروز یکشنبه اعلام کرد که "شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی" طی روزهای آتی در سفری به رام الله با "محمود عباس " رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار و گفتگو می کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در انجام این سفر شکی نیست، افزود: زمان آن هنوز دقیقا مشخص نشده اما نهایتا در پایان ماه جاری میلادی بعد از بازگشت "ابومازن" از سفر دوره ای اش به اروپا انجام می شود.

"ابو ردینه" خاطر نشان کرد که در خلال سفر رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین که هفته گذشته به دوحه صورت گرفت، توافقاتی درباره سفر آتی امیر قطر به رام الله انجام شد.

کارشناسان و تحلیلگران با تاکید بر اینکه سفر امیر قطر به رام الله بی هیچ شک و تردیدی به منظور اجرای ماموریتی ویژه در سرزمین فلسطین انجام می شود، این سوال را مطرح کردند که "شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی" این بار چه هدیه شومی را برای فلسطینیان به ارمغان می برد؟ 

در ادامه تحلیلگران تاکید کردند که به نظر می رسد امیر قطر و بلکه باید گفت: صهیونیستها از زمزمه هایی که این روزها بین حماس و فتح برای از سرگیری موضوع آشتی ملی فلسطینی به گوش می رسد، احساس خطر کرده اند ، بنابراین "شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی" این بار به منظور تحریک مسئولین جنبش فتح برای همراهی نکردن با سران حماس در برقراری آشتی ملی و همچنین برای تحریک "ابومازن" در همسویی و همراهی کردن با توطئه های صهیونیستی به رام الله می رود.

شایان ذکر است که امیر قطر در روز بیست و سوم ماه اکتبر گذشته در سفری به غزه با "اسماعیل هنیه" نخست وزیر دولت منتخب فلسطین دیدار و گفتگو کرد که این سفر کمی پیش از حمله بی امان و وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه انجام شد.

همچنین بعد از این سفر و در آغاز این حملات بود که " احمد الجعبری" از فرماندهان گردان های عزالدین القسام توسط صهیونیستها ترور شد.

بعد از شهادت این فرمانده جنبش حماس، منابع آگاه فاش کردند که امیر قطر در شناسایی محل استقرار "احمد الجعبری" و ارائه اطلاعاتی در خصوص وی به صهیونیستها، بسیار نقش داشت.

به همین علت است که کارشناسان و تحلیلگران، وقوع ناامنی یا بروز اختلافات میان حماس و فتح را بعد از انجام سفر مامور ویژه غرب و رژیم صهیونیستی به رام الله انتظار دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها