کد خبر: ۱۰۰۲۴۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۲۶ آذر ۱۳۹۱
گزینه مربیگری پرسپولیس گفت: «برای کمک به پرسپولیس باید شرح وظایف مشخص شود.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ حسین عبدی پس از غیبت در تمرین امروز پرسپولیس در واکنش به اعلام خبر اختلاف‌نظرش با گل‌محمدی اظهار داشت: «من از روز اول گفته‌ام برای اینکه یک تیم موفق شود در کارهای بزرگ آدم‌های بزرگ باید تصمیم‌های خوب و قاطعی بگیرند. به همین دلیل تأکید دارم که باید شرح وظایف هر فردی که گزینه است، مشخص شود.»


به گزارش فارس، وی افزود: «هر کدام از ما ایده و نظر خاص خودمان را داریم و در یک سال گذشته هم بیکار نبودیم، باید در شرایطی به پرسپولیس بیاییم که به این تیم کمک کنیم و با خیال راحت این کار را انجام دهیم. این طور صحیح نیست که بدون برنامه‌ریزی و هدف بخواهیم فقط خودمان را در تیمی اضافه کنیم.»


وی خاطرنشان کرد: «خوشبختانه در حال حاضر هم کار دارم و دنبال این نیستم که سریعاً و بدون برنامه‌ریزی به جایی بروم و اصلاً دنبال اینگونه مسائل نیستم اما با پیشنهادی که به من شد و با توجه به استرسی که پرسپولیس گرفتار آن شده بدون برنامه اصلا موفق نمی‌شویم و حتی موقعیت‌های حساس را از دست می‌دهیم. البته یحیی دوست خوب من است و قرار است نشست کادر فنی با حضور من در خصوص شرح و وظایف و خیلی دیگر از بحث‌ها برگزار شود تا آن موقع تصمیم نهایی را بگیریم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها