کتاب مغالطات

کتاب مغالطات

کتاب مغالطات اثر علی اصغر خندان
کتاب مبانی ارتباطات جمعی

کتاب مبانی ارتباطات جمعی

مبانی ارتباطات جمعی اثر سید محمد دادگران
کتاب ارتباط شناسی

کتاب ارتباط شناسی

کتاب ارتباط شناسی اثر مهدی محسنیان‌ راد
فنون اقناع تکرار

فنون اقناع تکرار

یک نماد با ایجاد تکرار و زیاد دیده شدن باعث اقناع مخاطب می شود
فنون اقناع طنز

فنون اقناع طنز

تکنیک طنز گاهی همراه با مبالغه است
تکنیک اقناعی طنز

تکنیک اقناعی طنز

اگه زمون شاه بود شیش میاوردم... / پاورقی
اقناع و ویژگی‌های فرایند ارتباطات اقناعی

اقناع و ویژگی‌های فرایند ارتباطات اقناعی

اقناع به عنوان فرایند ارتباطاتی تعریف می‌شود که در آن یک منبع شواهد و نتایجی را بیان می‌کند و هدف وی غالب آمدن بر دریافت کننده و ایجاد تغییری در وی است
فنون اقناع

فنون اقناع

در سالیان اخیر جهت‌گیری‌های جدیدی در نظریه‌های مربوط به اقناع، صورت گرفته است. تغییر عمده در حوزه نظریه اقناع، دور شدن از نظریه مکانیکی محرک - پاسخ و نزدیکی به دیدگاهی بوده است که به نقش فعال دریافت کننده اعتقاد دارد.
تفاوت تبلیغات و اقناع

تفاوت تبلیغات و اقناع

تبلیغات از منظر تاریخ، روزنامه‌نگاری، علوم‌سیاسی، جامعه‌شناسی، روان‌شناسی و هم‌چنین به صورت بین‌رشته‌ای مورد مطالعه قرارگرفته است.
پروپاگاندا و تكنيك انتقال (Transfer)

پروپاگاندا و تكنيك انتقال (Transfer)

هر تبليغاتي آگاهانه دست‏كاري كردن اذهان و تفكرات اجتماعي براي همخوان و همراه كردن مردم با خود و ترغيب و مجاب كردن آنان به نوعي خاص از موضع‏گيري است زيرا اگر تبليغات شدت يابد، افكار عمومي را كه نتيجه‏ي بحث و انتقاد و جدل معتدل است، از كار مي‏اندازد.
قبلی۸بعدی