کد خبر: ۸۰۴۵۴
زمان انتشار: ۲۰:۳۷     ۳۰ شهريور ۱۳۹۱
شنيده‌ها حکايت از آن دارند که مهدي هاشمي، آقا زاده لندن نشين، اکنون در دبي بوده و در تلاش است با برگه تردد وارد ايران شود؟

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در هفته جاري بود که خبري با عنوان ورود آقا زاده لندن نشين در آستانه انتخابات رياست جمهوري سال 92 و با اراده‌اي سياسي در سايت‌ها و خبرگزاري‌هاي كشور منتشر شد.

در پي درج اين خبر، خبرنگار باشگاه خبرنگاران ضمن کسب اطلاع از منابع آگاه متوجه شد که نام برده هم اكنون به دبي رفته و براي ورود به کشور از پاسپورت ايراني خود استفاده نخواهد كرد بلكه از نمايندگي وزارت خارجه برگه تردد و ورود دريافت كرده است؟

اينجا به طور كلي اين سوال مطرح است كه اگر نامبرده پاسپورت قبلي خود را در اختيار ندارد، چگونه از لندن به دبي آمده و اگر آن را در اختيار دارد، چرا براي ورود به كشور از همان پاسپورت استفاده نخواهد كرد؟!

اما اين که چرا مهدي هاشمي از برگه ورود و تردد براي بازگشت به ايران استفاده خواهد کرد دو دليل بيشتر نمي‌تواند داشته باشد. اولين دليل شايد وجود مهرهاي ورود و خروج طيف وسيعي از کشورهاي مختلف است که نشان مي‌دهد آقا زاده لندن نشين در طول مدت اقامت خود در اروپا به کشورهاي مختلفي سفر کرده و در آن جا حضور داشته است كه ممكن است مورد سوال جدي دستگاه‌هاي امنيتي قضايي جمهوري اسلامي ايران كه در انتظار وي هستند قرار گيرد. اما احتمال دوم که محتمل‌تر هم مي‌باشد حکايت از تحويل پاسپورت به كشوري است كه قصد اخذ پناهندگي از آن كشور را داشته است.

برخي شنيده‌ها حكايت از آن دارد كه پاسپورت او در اختيار دولت انگليس است و نامبرده ضمن تحويل دادن پاسپورت اصلي خود پاسپورت کشور محل اقامت را دريافت و به وسيله آن تردد مي‌کند.

اما خبرنگار باشگاه خبرنگاران درصدد است در تماس با مقامات وزارت امور خارجه تحقيقات لازم در اين خصوص که چرا براي مهدي هاشمي برگه تردد صادر شده و او با پاسپورت ايراني وارد كشور نمي‌شود را انجام دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۲ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۱
۰
۱
میاد به راحتی کاراش رو هم انجام میده هیچ کسی هم غلطی نمی تونه بکنه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها