کد خبر: ۷۸۱۰۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۱۹ شهريور ۱۳۹۱
ه گزارش همراهان نیوز ، رسانه های مختلف چندین بار اخبار مختلفی را از سواحل شمال منتشر کردند که شاید به گوش مسئولین کشور رسیده باشد اما ، هنوز اوضاع سواحل و شهرک های خصوصی و عمومی شمال ایران همان بوده که در حال حاضر است.


در برخی از سواحل شمال به خصوص بیشتر در محمود آباد و فریدون کنار ، متل غو اتفاقات خیلی عجیب می افتد که مردم عام به فکر می روند که آیا اینجا ایران است! که این بی بندی و باری ها از شنا کردن دختر و پسر در آب و بزن برقص  و پارتی ها شبانه است که از چشم مامورین نیروی انتظامی دور است یا به علل های مختلف اقدامی بر علیه آنها نمی کنند.


طبق گزارشات واصله همراهان نیوز ، برخی از این اتفاقات متاسفانه ! از آقازاده های مسئولین محترم هستند که با آنها بر خوردی نمی شود که برای مثال برادر زاده آقای (ع-ش) است که شرم است به قلم آوریم  عمل فاحش آن را ، به صورت اتفاقی مامورین نیروی انتظامی آن را گرفتند و پس از چند دقیقه این آقا زاده را به خاطر  که داییشان از نماینده های ادوار مجلس بودند رها کرده اند! آیا این عدالت است ؟
از همه این گزارشات فاجعه انگیز تر ، شهرک های خصوصی است که نیروی انتظامی حق ورود به انجا را ندارند ! و به دلیل عدم کنترل نهاد های نظارتی متاسفانه مشاهده می شود.


  در پاره ای از مواقع برخی تصاویر از این سواحل نیمه خصوصی در اختیار سایت های غیراخلاقی و کاربران شبکه های اجتماعی قرار می گیرد، که با توجه به جنبه نگران کننده اجتماعی آن ،لازم است کنترل بیشتری توسط نیروهای انتظامی و امنیتی کشور روی فعالیت این دهکده ها و سواحل اختصاصی صورت گیرد .



در پایان از مسئولین مربوطه انتظار می رودکه  برخورد جدی و چاره برای این بی بند و باری های فجیح در شهرک های خصوصی و سواحل کشور صورت بگیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۴ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۱
۵
۰
بابا برو جمعش كن در پايان انتظار ميرود انتظار ميرود!!!!انتظار بخوره تو اون سرت !خب اينا خانواده هستند با هم ديگه هم هستند!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۵ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۱
۶
۱
تو رو سنن هر کسی آزاد هست هر جور می خواد زندگی کنه تو مکه وکیل وصی مردمی تا کی فضولی تو کار مردم!!! بجای این چرت و پرت ها برید سطل آشغال بگذارید اونجا مردم آشغالاشون رو بریزند توش که سرتاسر ساحل خزر کثافت گرفته و ... اصلا تو میفهمی توریست خارجی یعنی جی اصلا میفمی الان ترکیه با همین ساحلا مخارج کشورشو در میاره... نه مفهمی ولی این بدبختی برای ملت ناآگاه ماست شما خودت در سواحل خارجی میری صفاتو میکنی..
پاسخ
بابک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۶ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۱
۱۲
۱
ما که مورد غیر شرعی ندیدیم.شما میبینید؟اصلا شما سواحل اروپا را دیدین؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۶ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۱
۶
۱
بی دین تر از شماها که عکسهای اینه را زدید هیچ کس نیست .اصلا چرا شما دست از سر این مردم بر نمی دارید هرکسی را بخواهید رییس جمهور میکنید همه کاری میکنید پدر مردم را در آوردید حالا بذارید اینها برن جهنم شما ها انقلاب را صادر کنید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها