کد خبر: ۵۳۵۳۲۱
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۰۴ فروردين ۱۴۰۳
ایتالیا و کوبا حمله تروریستی در مسکو را شدیدا محکوم کردند و آلمان به خانواده قربانیان این حادثه تسلیت گفت و خواستار مشخص شدن حقیقت مرتبط با این حادثه شد.

به گزارش پایگاه خبری 598،  از خبرگزاری الجزیره، وزارت امور خارجه آلمان گفت: تصاویر حمله هولناک به مردم بی گناه تالار شهر کروکوس در نزدیکی مسکو وحشتناک هستند. علت این حادثه باید فورا مشخص شود. به خانواده قربانیان این حادثه از صمیم قلب تسلیت می‌گوییم.

جورجیا ملونی نخست وزیر ایتالیا نیز این حمله را «اقدام نفرت انگیز تروریستی» خواند و آن را محکوم کرد.

وی افزود: وحشت انگیزی کشتار شهروندان بی گناه در مسکو غیرقابل قبول است و همدردی خود را با مردم متاثر و خانواده‌ قربانیان ابراز کرد.

میگل دیاز کانل رئیس جمهوری کوبا گفت: کوبا این اقدام بی رحمانه تروریستی در مسکو را محکوم می‌کند. ما به دولت و مردم روسیه صمیمانه تسلیت می‌گوییم.

به گزارش ایرنا،‌ سازمان امنیت فدرال روسیه (اف اس بی) با تائید اینکه در پی حمله تروریستی در مجتمع کروکوس در نزدیکی مسکو تاکنون ۹۳ نفر کشته و بیش از ۱۴۰ نفر زخمی شده‌اند، افزود: سرویس‌های ویژه عملیات، جستجوی عملیاتی را در مورد حادثه تروریستی در سالن کنسرت کروکوس انجام می‌دهند و تاکنون ۱۱ نفر در ارتباط با این حادثه تروریستی دستگیر شدند.

گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله تروریستی به مسکو که ده‌ها کشته و زخمی برجای گذاشته را برعهده گرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها