کد خبر: ۴۲۱۳۶۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
روزنامه آرمان در گفتگویی با یکی از کاندیداهای اصلاح طلب شورای شهر به دریافت پول از کاندیداها از سوی اصلاح طلبان برای حضور در لیست این جریان در انتخابات شورای شهر مهر تائید زد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تهران پرس، این روزنامه در گفتگو با یک کاندیدای اصلاح طلب به نقل از وی نوشت: غروب پنجشنبه طی تماسی از من خواسته شد اگر تمایل به حضور در لیست دوم اصلاح‌طلبان دارم، به مکانی در غرب تهران مراجعه کنم و تاکید داشتند که باید ظرف مدت کوتاهی به آنجا برسم. زمانی که به محل مورد نظر رسیدم، با تعدادی از آقایان مواجه شدم که از من درخواست ارائه اطلاعاتی درباره فعالیت‌هایم در حوزه شهری و اجتماعی و همچنین تحصیلاتم کردند که من هم هر آنچه بود، برای آنها شرح دادم. آنها پس از شنیدن شرایط و موقعیت من گفتند که در این مرحله امتیاز لازم برای حضور در لیست را کسب کرده‌ام و چنین عنوان کردند که باید مرحله بعد هم طی شود.

وی همچنین افزود: در این مرحله بدون ارائه توضیحی درخواست 20‌میلیون تومان پول کردند و زمانی که پرسیدم دلیل این درخواست چیست، پاسخ دادند که برای حضور در لیست انتخاباتی لازم است که هزینه کنید که پس از این اظهارات جلسه را ترک کردم.

این کاندیدای اصلاح طلب شورای شهر در ادامه افزود:  روز جمعه یکی از حاضران در آن جلسه طی تماسی عنوان کرد که پس از ترک جلسه از سوی من اختلاف میان حاضران سبب برهم خوردن جلسه شده، چرا که عده‌ای معتقد بودند سوابق و تحصیلات من برای حضور در لیست کافی است و برخی هم تاکید داشتند که نباید فرصت‌های درآمدزایی در آستانه انتخابات را از دست داد. نکته قابل تامل آنجا بود که نام فردی که این کاندیدا مدعی شد درخواست‌کننده پول بوده، روز جمعه در لیست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات منتشر شد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها