کد خبر: ۴۲۰۳۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
حادثه در یکی از معادن زغال سنگ آزادشهر؛
معدن آزادشهر ساعتی پیش بر اثر اتفاقی نامعلوم منفجر شد تا نیروهای امدادی روانه آنجا شوند. آمار اولیه مصدومان 15 نفر است که 6 نفر آنها توسط اورژانس و هلال احمر به مرکز درمانی منتقل شدند. این در حالی است که طبق گزارش کارگران حاضر در معدن، احتمالاً 40 نفر زیر آوار محبوس شده‌اند.
به گزارش پایگاه 598، معدن آزادشهر ساعتی پیش بر اثر اتفاقی نامعلوم منفجر شد تا نیروهای امدادی روانه آنجا شوند. از جزییات حادثه تا این لحظه خبری در دست نیست.

 به گزارش تابناک، صادق علی مقدم، مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان در این باره به مهر گفت: انفجار حوالی ساعت 12 ظهر چهارشنبه در معدن زمستان یورت آزادشهر حادثه داشته و ظاهراً تعدادی از کارگران زخمی شده‌اند. نیروهای امدادی منطقه در محل حادثه حضور دارند اما جزییاتی آن هنوز در دست نیست.

وی افزود: به گفته مسئولان محلی نیروهای هلال‌احمر، اورژانس و آتش‌نشانی مشغول امدادرسانی به آسیب دیدگان هستند و نیروهای مدیریت بحران و امدادی از مرکز استان به سمت آزادشهر حرکت کرده‌اند.

فرماندار آزادشهر آمار آسیب دیدگان را تائید نکرد

هرچند خبرهای منتشره در فضای مجازی از آسیب دیدن ۴۰ کارگر در این حادثه خبر می‌دهند اما حبیب شفایی، فرماندار آزادشهر در گفت‌وگو با مهر گفت: علت و عمق این حادثه هنوز مشخص نیست و آمار منتشره در خصوص آسیب دیدگان این انفجار صحت ندارد.

گفتنی‌ست در این معدن حدود 500 تن مشغول به کار هستند. آخرین حادثه در معادن آزادشهر به مردادماه سال گذشته در معدن قشلاق باز می‌گردد که منجر به کشته شدن یک تن و زخمی شدن دو تن شد.
 
انفجار معدن 15 مصدوم و 40 مفقود برجای گذاشت 
 
۴۰ کارگر در زیر آور محبوس هستند

شاهین فتحی، معاون عملیات سازمان امداد و نجات در این باره به فارس گفت: این حادثه ساعت 12:05 دقیقه ظهر امروز در منطقه خوش‌ییلاق استان گلستان به وقوع پیوسته است.

وی با اشاره به اینکه احتمالاً 55 نفر در اثر این انفجار دچار حادثه شده‌اند، گفت: آمار اولیه مصدومان 15 نفر بوده که 6 نفر آنها توسط اورژانس و هلال احمر به مرکز درمانی منتقل شدند. طبق گزارش کارگران حاضر در معدن، احتمالاً 40 نفر زیر آوار محبوس شده‌اند

معاون عملیات سازمان امداد و نجات افزود: 6 تیم عملیاتی از پایگاه‌های شعب استان گلستان در منطقه حضور دارند و در حال کمک به حادثه دیدگان هستند. همچنین به کمک بالگردهای هلال احمر، سیستم‌های تنفسی به منطقه اعزام شده است.
 
اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها