کد خبر: ۴۱۵۳۴۷
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
گزارش‌ها حاكي از آن است كه درگيري‌هاي خياباني شديد بين نيروهاي عراقي و گروه تروريستي داعش در دو محله الدواسه و الحجر در موصل ادامه دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از شبكه خبري الميادين، درگيري هاي خياباني بين نيروهاي عراقي و عناصر گروه تروريستي داعش در دو محله الدواسه و الحجر واقع در كرانه سمت راست موصل ادامه دارد.

خبرنگار العالم از عراق گزارش داد كه نيروهاي داوطلب مردمي عراق حدود 100 تُن ماده شيميايي را كه داعشي‌ها از آن براي ساخت بمب شيميايي استفاده مي كردند، كشف و ضبط كرد.

همچنين يك منبع نظامي در استان كركوك اعلام كرد داعش اكثر نيروهايش را از بخش‌هاي تابعه شهر حويجه در جنوب غرب كركوك خارج و به ارتفاعات حمرين منتقل كرده است.

پايگاه عراقي سومريه نيوز به نقل از اين منبع نظامي نوشت: داعش دهها عنصر خود را از بخش هاي رشاد، عباسي، رياض و زاب از توابع شهر حويجه (45 كيلومتري غرب كركوك) خارج كرد و بخش هاي مذكور تقريبا از حضور عناصر داعش خالي شده است و فقط تعداد اندكي از عناصر داعش در آنها حضور دارند.

اين منبع كه خواست نامش فاش نشود گفت: داعش ده‌ها عنصر مسلح را به طرف خطوط تماس نيروهاي امنيتي در ارتفاعات حمرين، بخش عَلَم، ميدان‌هاي علاس و عجيل در شمال استان صلاح الدين منتقل كرده است.

گروه تروريستي داعش از ژوئن سال 2014 (خرداد 1393) تاكنون شهر الحويجه در جنوب غرب كركوك را در كنترل دارد و نيروهاي نظامي عراقي خود را براي بازپس گيري آن آماده مي‌كنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها