کد خبر: ۳۶۷۱۳۳
زمان انتشار: ۱۰:۱۰     ۱۷ اسفند ۱۳۹۴
نامه جمعی از دانشجویان بورسیه خطاب به محسنی ارژه ای:
جمعی از دانشجویان بورسیه ای در نامه ای خطاب به حجت الاسلام محسنی اژه ای معاون اول قوه قضاییه خواستار رسیدگی قاطعانه محاکم صالحه در خصوص شکایت دانشجویان بورسیه شدند/ علارغم دستور رییس محترم قوه قضاییه برای رسیدگی، متاسفانه تاکنون دادسرای مربوطه هیچ رسیدگی به شکایت دانشجویان صورت نداده است؟
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، جمعی از دانشجویان بورسیه ای در نامه ای خطاب به حجت الاسلام محسنی اژه ای معاون اول قوه قضاییه خواستار رسیدگی قاطعانه محاکم صالحه در خصوص شکایت دانشجویان بورسیه شدند که متن کامل این نامه که نسخه ای از آن برای پایگاه 598 ارسال شده است در ادامه می آید.

حضرت حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای (دامت برکاته)
معاون اول محترم قوه قضاییه

با عرض سلام و تحیت

همان گونه که مستحضرید نزدیک به هشت ماه از ثبت شکایت دانشجویان مظلوم بورسیه در شعبه 12 دادسرای فرهنگ و رسانه علیه مسببان یکی از غلط ترین کارهای سال های اخیر می گذرد. با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص پرونده بورسیه ها و نیز اهتمام قوه محترم قضاییه به بازستانی حقوق مظلومان، برای دانشجویانی که چشم امید به رسیدگی قاطعانه محاکم صالحه به شکایت خود را دارند، و علارغم دستور رییس محترم قوه قضاییه برای رسیدگی، متاسفانه تاکنون دادسرای مربوطه هیچ رسیدگی به شکایت دانشجویان صورت نداده است؟ و ضمن مراجعه دانشجویان به دادسرای مربوطه هیچ پاسخی دریافت نمی کنند.  

از حضرتعالی درخواست داریم که دستور فرمایید از تاخیر بیش از حد و تعلل در رسیدگی به شکایت دانشجو یان بورسیه جلوگیری به عمل آید و هرچه سریع تر شعبه مربوطه این پرونده را رسیدگی نماید.

با تشکر
جمعی از دانشجویان بورسیه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها