کد خبر: ۳۶۶۴۷۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۱۲ اسفند ۱۳۹۴
چند سطر از صدها جلد کتاب حرف انتخابات ۹۴:
حرفی دیگر از این صدها جلد کتاب آن بود که همان کسانی که دم از تقلب در انتخابات می زدند و سخن از ابطال انتخابات در گذشته می گفتند و یا با سکوتشان فضا را غبارآلودتر می کردند، این بار با یقین به صحت انتخابات به پای صندوقهای رای آمدند و حتی بعضا خودشان نیز نامزد انتخابات شدند! و نشان دادند در فتنه 88 به بهانه هایی کذایی و بر طبق اسناد به جای مانده هدفشان فقط جلوگیری از ادامه راه دولت معیار بوده است.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، حسن روحانی در همایش صنعت خودرو بیان داشت که "انتخابات بسیار معناداری انجام شد که صدها جلد کتاب حرف دارد." با این سخن ایشان بسیار موافقیم ولی ای کاش این صدها جلد کتاب را ورق میزدند و مطالب داخلش را هم بیان می کردند. حرفهای داخل این کتابها عبارتند از:

1. تهران شهری است که بیشترین میزان و درصد مشکلات فرهنگی و مذهبی را دارد و در همین شهر نیز اصلاح طلبان توانستند یک پیروزی نقطه ای در کشور بدست آوردند، سوالی که مطرح می شود این است که اشکال کار اصلاح طلبان کجاست که رسانه های بیگانه توصیه به انتخاب آنان می کنند و بعضی از مردم تهران نیز به سراغ آنها می روند.هنوز یادمان نرفته که مقامات آمریکایی اعلام امیدواری می کردند که با موافقت با برجام، همفکران روحانی بتوانند در انتخابات پیروز شوند.البته در این بین از کم کاری اصولگرایان در جذب جوانان تهرانی نیز نباید گذشت.


2.مردم قم به عنوان یک شهر مذهبی و ولایی و بر طبق احادیث، شهری ارزشمند در آخرالزمان، با رایشان اعلام داشتند کسی را که ظاهرا اصولگراست اما نامش در لیست اصلاح طلبان باشد و با اهمال به مسائل بنگرد را همچون سابق قبول ندارند و با کاهش شدید رای و مقبولیت روبرو می شود و به جایگاهی غیر از مقام اول در بین مردم ولایی تنزل پیدا می کند.

3.همه مردم ایران اعلام کردند که از وضعیت موجود و قولهای داده شده از سوی دولت و بعضا عمل نشده راضی نیستند و یک پاسخ منفی محکم به سوی اردوگاه اصلاح طلبان و اعتدالیون روانه کردند و البته اصلاح طلبان نیز با درک این موضوع همچنان اصرار بر پیروزنمایی خویش دارند. در انتخابات خبرگان نیز آرای بالای آیت الله خاتمی، لاریجانی، هاشمی شاهرودی، علم الهدی و...بیانگر همین موضوع در جای جای کشور است.

4.در حوزه هایی که به مرحله دوم انتخابات راه یافته اند کمترین میزان نامزد اصلاح طلب وجود دارد و غالبا یک سر رقابت بین نامزد اصولگرا و سر دیگر آن بین یک اصولگرای دیگر یا فردی مستقل است و این نشان میدهد که اصلاح طلبان در این 69 حوزه نیز آرای لازم را کسب نکرده اند.

5.حرفی دیگر از این صدها جلد کتاب آن بود که همان کسانی که دم از تقلب در انتخابات می زدند و سخن از ابطال انتخابات در گذشته می گفتند و یا با سکوتشان فضا را غبارآلودتر می کردند، این بار با یقین به صحت انتخابات به پای صندوقهای رای آمدند و حتی بعضا خودشان نیز نامزد انتخابات شدند! و نشان دادند در فتنه 88 به بهانه هایی کذایی و بر طبق اسناد به جای مانده هدفشان فقط جلوگیری از ادامه راه دولت احمدی نژاد بوده است.

6.حرف نهایی و اصلی در این صدها جلد کتاب اینکه مردم دلشان برای کشورشان می تپد و این مشارکت در انتخابات را فقط و فقط باید در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری تفسیر کرد و لاغیر و همین مردم امروز به واسطه حل نشدن بسیاری از مشکلاتشان و دریافت امیدهایی که کم کم رنگ می بازد خواهان رفع مشکلات و قانونگزاری صحیح و انقلابی به وسیله مجلس منتخب هستند و هرگونه حاشیه روی را در آینده بی پاسخ نمیگذارند.

* دکتر حسین صفدری
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها