کد خبر: ۳۶۴۷۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۴۱     ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
فانی:
وزیر آموزش و پرورش گفت: تمام مدارس فردای روز انتخابات (شنبه ۸ اسفندماه) دایر هستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، علی اصغر فانی امروز در حاشیه مراسم تقدیر از احمد صافی پیشکسوت تعلیم و تربیت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شنبه 8 اسفند ماه مدارس دایر خواهند بود.

وی افزود: تلاش ما براین است که فردای روز انتخابات (شنبه 8 اسفندماه) مدارس تعطیل نباشند و به طور رسمی نیز این موضوع را اعلام کرده‌ایم.

وزیر آموزش و پرورش در رابطه با مشارکت فرهنگیان در برگزاری انتخابات مجلس گفت: از فرهنگیان می‌خواهم حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند تا مجلسی موثر داشته باشیم.

فانی درباره تعطیلی مدارس در طول سال تحصیلی به دلایل مختلف از جمله آلودگی هوا گفت: تلاش می‌کنیم تا کیفیت آموزشی را حفظ کنیم اما در برخی مواقع به دلیل آلودگی هوا و سرما ناچاریم مدارس را تعطیل کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۰ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
۰
۰
سلام می دانید چرا از تعطیلی روز بعد انتخابات طفره می روند زیرا خوب می دانند من اصول گرا اگر ده روز هم تعطیل شود می مانم و رای می دهم اما سوسل های طرف دارشون ممکنه برن مسافرت و اونوقت رای کاندیداهاشون بشکنه روز جمعه عصر اعلام می کنند مدارس شنبه تعطیل است این معنای سیاست وزیر عزیزمونه چطور ممکنه مدارس شنبه باز باشند در صورتی که هنوز همکاران محترم آموزش و پرورش درحال شمارش آرا هستند یا چطور درب مدارسی که شعب رای گیری بوده و هنوز شمارش ادامه داره را باز می کنند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها