کد خبر: ۳۱۴۴۷۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
ورزش سه/ دروازه‌بان پرسپوليس با اشاره به بازي حساس تيمش مقابل الهلال عربستان گفت: شک نکنيد که در مجموع دو بازي رفت و برگشت اين تيم را شکست خواهيم داد.
سوشا مکاني در خصوص صعود پرسپوليس به عنوان تيم دوم به مرحله بعدي ليگ قهرمانان گفت: واقعا حيف شد که دوم شديم. تيمي که در اين گروه 12 امتياز مي‌گيرد بايد در رده اول قرار مي‌گرفت. به هر حال قسمت اين بود و شايد خيلي‌ها توقع نداشتند که لخويا در زمين عربستان آنطور پيروز شود. کار خودمان را درست انجام داديم و از طرفي لخويا آنقدر قوي نبود که قهرمان عربستان را با اختلاف سه گل شکست دهد.
او افزود: در فوتبال چيزي قابل پيش‌بيني نيست و فقط همين نتيجه مي‌توانست ما را دوم کند. البته همين که صعود کرديم جاي شکرش باقي است، ما در گروه مرگ بوديم و خيلي‌ها خيال مي‌کردند پرسپوليس زنگ تفريح شود.
دروازه‌بان پرسپوليس در مورد تقابل با تيم قدرتمند الهلال خاطرنشان کرد: با النصر که قهرمان عربستان بود بازي کرديم. النصر الان با اختلاف صدرنشين ليگ عربستان است، ولي نمي‌دانم الهلال در چه جايگاهي قرار دارد. درست است که الهلال يک تيم ريشه‌دار در آسيا محسوب مي‌شود، ولي ما هم پرسپوليس هستيم. شک نکنيد که ما در دو بازي رفت و برگشت از الهلال عبور خواهيم کرد و من با اميدواري زيادي اين حرف را مي‌زنم.
مکاني در خصوص وضعيت ماندن يا جدايي‌اش از پرسپوليس براي فصل بعد تاکيد کرد: الان اصلا زمان اين حرف‌ها نيست، در ضمن من يک‌سال ديگر با پرسپوليس قرارداد دارم. تا پايان فصل چهار بازي مهم داريم و فقط به اين موضوع فکر مي‌کنم، خصوصا بازي رفت و برگشت مقابل الهلال. فقط اميدوارم پايان خوبي داشته باشيم و همه چيز خوب پيش برود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها