کد خبر: ۱۹۳۹۷
زمان انتشار: ۱۷:۵۱     ۱۵ شهريور ۱۳۹۰
بولتن نیوز: چندی پیش جریان انحرافی در راستای شایعه پراکنی های اخیر خود و القاء آن به رسانه ها خبری را به یکی از رسانه ها با عنوان "آقا زاده شاعر میلیاردر می شود" داد که در آن ادعا شده بود فرزند یکی از مسئولان اقتصادی سال های گذشته فعالیت های گسترده اقتصادی را آغاز کرده است .

 به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ما در هفته های گذشته خبری منتشر شد که در آن عنوان شده بود: ((فرزند یكی از مسئولان ارشد اقتصادی سال های گذشته، چند ماهی است فعالیتهای بزرگی را در عرصه تجارت آغاز كرده كه سود قابل توجهی نیز برای وی به همراه داشته است.وی پیش از این عمده وقت خود را در محافل شعر و ادب سپری می‌كرد. پدر، از این اقدامات فرزند به شدت ناراضی است.)) اگرچه این جریان تلاش کرد بدون درج کردن نام وی در حقیقت حمله خود به پدر این فرد را به نوعی پنهان کند اما حسادت جریان انحرافی برای تخریب این چهره آرام و غیر سیاسی دنیای اقتصاد موضوعی نبود که بتوان به راحتی از آن گذشت .

بنا بر این گزارش فردی که در این خبر به فعالیت وی اشاره شده بود کسی نبود جز مهدی مظاهری فرزند بزرگ طهماسب مظاهری رئیس کل سابق بانک مرکزی و وزیر سابق امور اقتصادی و دارایی که در دولت های هشتم و نهم در مهم ترین دستگاه های اقتصادی کشور به عنوان فرد اول به خدمت پرداخته بود . مهدی مظاهری البته کسی بود که بر خلاف پدر تحصیلکرده اقتصادش راه پدر را در پیش نگرفت و به دنیای فرهنگی ادبیات و شاعری روی آورد و در محافل و مجالس مختلف شعر و ادبیات شرکت کرد . وی تا کنون جوایز مختلفی را در جشنواره های شعر از جمله جایزه ادبی "طهران" و یا انجمن شاعران ایران به دست آورده است.


حمله جریان انحرافی در حقیقت از آنجایی آغاز شد که در دیدار امسال شعرا با مقام معظم رهبری و شعر خوانی شاعران جوان در محضر ایشان فرزند دکتر مظاهری نیز حضور داشته و بعد از معرفی خود در محضر رهبری ، ایشان وی را مورد تفقد خود قرار داده و از وی احوال پدر را جویا شده اند و سلام خود را به دکتر مظاهری رسانده اند . در زمان جلسه نیز رهبر انقلاب از شعر سروده شده توسط ایشان تعریف کرده و خود معظم له نیز در طول ایراد شعر از ابیات آن تقدیر کردنند و حتی در پایان جلسه نیز آقای دکتر حداد عادل در محضر رهبری اشاره می کند که مهدی مظاهری فرزند دکتر طهماسب مظاهری و از شاگردان مدرسه سابق خود حداد عادل یعنی مدرسه فرهنگ بوده است .

پس از این دیدار و پخش مشروح این مراسم از تلویزیون و انتشار گسترده این جلسه در اینترنت موج توهین و تخریب ها از طرف افراد مختلف آغاز شده و برخی افراد جنبش سبز حتی پیامک های توهین آمیز و تهدید آمیز برای مهدی مظاهری ارسال کردند و برخی افراد وابسته به جریان انحرافی دولت نیز با این شایعه پراکنی ها به این موضوع دامن زدند و در حقیقت با پخش شایعه فعالیت های گسترده اقتصادی و بازرگانی مهدی مظاهری خواستند به هدف نهایی خود و تخریب چهره و شخصیت مهدی مظاهری و پدرش برسند.

رسانه منتشر کننده خبر  در حالی خبر از فعالیت های گسترده اقتصادی این آقازاده می دهد که این موضوع از اساس هیچ صحتی نداشته است و ساخته و پرداخته ذهن افرادی است که از حسادت قصد تخریب چهره این شخصیت را داشته اند چرا که هم اکنون مهدی مظاهری همچنان به فعالیت فرهنگی خود ادامه می دهد و به هیچ وجه هم قصد ورود به حوزه های اقتصادی را ندارد . البته فرزند رئیس کل سابق بانک مرکزی اولین کسی نبود که آماج این حملات جریان انحرافی و جریان فتنه قرار گرفت بلکه ظاهرا موج جدیدی به راه افتاده که هنرمندان و اهالی فرهنگی کشور که روی آرمان های خود می ایستند و به اهداف نظام و رهبری پایبند هستند مورد تخریب واقع شده که علیرضا افتخاری و بسیاری از بازیگران و مهدی مظاهری آخرین نمونه آن هستند .

این افراد زالو صفت که به باند های قدرت و ثروت وصل هستند از هیچ راه کثیفی برای نشان دادن عدم همراهی اینگونه افراد با نظام رویگردان نیستند و با انواع دروغ و تهمت و تخریب در واقع قصد دارند به اهداف پلیدشان برسند . اما شاید بهترین کلام برای این افراد تکیه کلام خود دکتر مظاهری باشد که می گوید خدا همه را به راه راست هدایت کند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۴
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها