کد خبر: ۱۳۰۱۰۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
سخنان مهم مصلحی در تبیین شرایط سیاسی کشور:
افرادی که در فتنه بودند بیان می‌کنند کشور در بحران است، چه بحرانی؟ کشور در دولت نهم و دهم گفتمان امام و رهبری شکل داد و این گفتمان موجب شد که حزب‌اللهی‌ها به عرصه آمدند و الان یک عده توجه به گفتمان ندارند وبه خاطر اینکه چند نفر در این مسیر نتوانستند همراهی کنند، کل گفتمان امام و رهبری را زیر سئوال می‌برند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی امروز در نوزدهمین همایش سراسری مسئولان هیئات رزمندگان اسلام که در مجتمع یاوران مهدی قم برگزار شد به تبیین ابعاد فتنه سال 88 و الزمات تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی پرداخت.

وزیر اطلاعات با اشاره بایسته های حماسه سیاسی و اقتصادی افزود: در حماسه ها،خدا محور بودن و به خدا توجه داشتن حرف اول را می‌زند و باید در کارها باید به گونه‌ای باشیم که اول ببینیم تکلیف چیست و به آن توجه داشته باشیم. در دوران دفاع مقدس هم اگر به خودمان متکی می‌شدیم و خداوند را فراموش می‌کردیم سیلی می‌خوردیم و برمی‌گشتیم اما امروز کسانی هستند که سیلی هم می‌خورند و بر نمی‌گردند و متوجه نمی‌شوند.

وزیر اطلاعات گفت: عده‌ای در حال حاضر هم هستند که سیلی می‌خورند اما هنوز راه خود را ادامه می‌دهند و باید تلاش کنیم که در راه ولایت بمانیم و حماسه خلق کنیم. انقلاب اسلامی یک سری ویژگی‌هایی داشت که الگوهایی را به جوامع اسلامی و دنیایی که با دین بیگانه بودند ارائه داد و این الگوها را با قدرت نرم خود جلو برد.

وی با بیان اینکه جنگ نرم در دنیا جلو می‌رود و در برابر جنگ نرم انقلاب اسلامی ایستادگی می‌کند تصریح کرد: ما چهار الگو را در منطقه شکل دادیم که نخستین الگو انقلاب اسلامی بود و مردم توانستند با محوریت اسلام انقلابی را به پیروزی برسانند که امام راحل با اتکای بر خداوند اسلام ناب را معرفی کرده و الگوی انقلاب ایجاد شد که گوشه‌ای از آن در بیداری اسلامی مشاهده می‌شود.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: برخی می‌گویند که این حرکت اسلامی نیست و آمریکایی است در حالی است که بنده می‌گویم این بیداری اسلامی است و سند آن هم جلساتی است که موساد و CIA در این خصوص می‌گذارد.

مصلحی عنوان داشت: این بیداری اسلامی است و باید به عنوان انقلاب اسلامی نقش ایفا کرده تا نگذاریم از مسیر اصلی خود منحرف شود.

وی با اشاره به دومین الگویی که انقلاب اسلامی معرفی کرد عنوان داشت: الگوی مردم سالاری واقعی دینی از دیگر الگوها بود که سابقه ندارد، استکبار دین را حذف کرد اما انقلاب اسلامی مردمی را با معیار و الگوی دینی به صحنه آورد.
 
وی عنوان داشت: الان که انقلاب در حال پیشروی است، استکبار در هالیوود فیلم‌هایی تولید می کند که عنوان کند دین اثر گذار است.

وزیر اطلاعات افزود: سومین الگو، الگوی پیشرفت اسلامی بر پایه علم و دین است و انقلاب ثابت کرد که نظام را می‌توان بر اساس علم و دین جلو برد. بسیاری از مسائل علمی را ما مطرح نمی‌کنیم و حتی موضوعاتی که به پیشرفت رسیده‌ایم را هم مطرح نمی‌کنیم.
 
وی گفت: مقاومت و پایداری به عنوان چهارمین الگویی است که انقلاب اسلامی ایران ارائه کرد و امروز مقاومت و پایداری در منطقه در حال اوج گیری است، در پاکستان و عراق موفقیت‌های بسیار بزرگ داریم و حرکت‌هایی برای مقابله آن ایجاد شده است.

مصلحی افزود: در طول تاریخ هیچ زمانی ایران، در جایگاهی که امروز در دنیا از نظر اقتدار قرار دارد، وجود نداشت، یک زمان مطرح می‌کردند هلال شیعی اما امروز از قمر کامل هم عبور کرده‌ایم و دشمن این را می‌بیند که مقوله آن پایداری است.

وی با اشاره به مسائل سوریه گفت: در این زمینه آمریکا‌ به شدت پشیمان است که این حرکت شکل گرفته است، به دلیل اینکه آنها دنبال این بودند که انتقام از بشار بگیرند و برای اسرائیل حوزه امن ایجاد کنند. امروز با حرکت ارزشمندی که دوستان ما انجام می‌دهند، آمریکایی‌ها می یبینند که حزب‌الله با روحیه بالا در سوریه شکل گرفته و در برابر آمریکا ایستادگی کرده است.

مصلحی افزود: یک مجموعه‌ای شکل گرفته که بر فرض اینکه خدایی ناکرده بشار هم نباشد، ما دغدغه‌ای نداریم و این مقاومت در دنیا حرف اول را می‌زند.

وی عنوان داشت: دو سال و اندی است سوریه با همه تلاش‌هایی که می‌شود، مقاومت ماندگاری دارد و با همه اینکه اروپایی‌ها به صحنه آمده‌اند به هیچ جایی نرسیده‌اند و این الگوی مقاومت و پایداری نکته مهمی است که انقلاب اسلامی در واقع به وجود آورده و به دنیا داده است. دشمن تلاش می‌کند که در برابر این الگو سازی‌ها در برابر نظام ایستادگی کند و چند موضوع را در راس خود قرار دهد.

وی گفت: بازگشت به رویکرد تاریخی خود یعنی شعله ور کردن اختلاف شیعه و سنی یکی از مسائلی است که دشمن به آن روی آورده که البته این نقشه انگیسی‌ها است چون سرویس اطلاعاتی آمریکا در حد و اندازه این نقشه‌ها نیست.

مصلحی گفت: آنها گفته اند به جای اینکه اسلام هراسی را راه اندازی کنیم، اختلاف شیعه و سنی را ترویج کنیم تا ضربه زده و به نتیجه برسیم.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه راس سرویس‌های اطلاعاتی، انگلیس است گفت: آنها تمام خطوط قرمز خود را رد کرده‌اند و به عنوان مثال منابع خود را حتی سوزانده‌اند تا به اهداف خود برسند.

وی گفت: راهبرد بعدی آنها مشغول سازی جبهه مقاومت است که با بحران سازی‌ها به دنبال اهداف خود هستند و با توطئه‌ها در لبنان سنگین فعالیت می‌کند. با تدابیر و برنامه‌های مقام معظم رهبری در سوریه و لبنان و عراق و در سطح منطقه وضعیت خوبی را از نظر اقتدار داریم.

وی با اشاره به طراحی‌های دشمن در عرصه داخلی گفت:دشمن در دو سطح راهبردی و تاکتیکی تلاش می‌کند، که دربخش راهبردی یک هدف حداکثری دارد تا از فرصت انتخابات به براندازی نرم برسد.

 حجت‌الاسلام حیدر مصلحی در ادامه گفت: دشمن با نفوذ در بدنه قدرت به دنبال اهداف میانی خود است، دشمن و استکبار از اول انقلاب دو استراتژی را دنبال کرده است، اول براندازی ساختار نظام بوده است که در دوران دفاع مقدس به نهایت رسید و استراتژی دوم آنها این است که تغییر رفتار ایجاد کند و می گویند اگر می‌خواهم به نتیجه برسیم باید تغییر رفتار ایجاد کنیم.

مصلحی گفت: در دوران اصلاحات آنها را به کجا رساندند، تغییر رفتار در این دوران چه بلایی بر سر نظام آورد و آقا زاده‌ها را به کجا رساندندو این استراتژی را دشمن ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به اهدف راهبردی دشمن گفت: دشمن در این مسیر در تلاش است تا مشروعیت نظام را از بین ببرد و در فتنه 88 این را علنی کرد و برنامه دوم هم بحران سازی و مشغول سازی نظام بود.

وزیر اطلاعات گفت: در اطلاعاتی که ما به دست آورده‌ایم آنها قائل‌اند که با فشار و بحران سازی و.... باید کاری کنیم که تعادل جامعه به هم بریزد و اگر این اتفاق افتاد ما به هدف خود خواهیم رسید.

مصلحی اذعان داشت: در نظر سنجی‌ها مردم گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی را تنها 15 درصد دخیل می‌دانند که این دقیقا درست است و یک واقعیت است و تحریم‌ها کاری نمی‌تواند انجام دهد.

وی با اشاره به کارهای تاکتیکی دشمن گفت: آنها به دنبال وادار شدن و قبول کردن مسئولین نظام به اشتباه محاسبات هستند و به دنبال این هستند که تغییر در محاسبات ایجاد شود.

وزیر اطلاعات عنوان داشت: همچنین آنها به دنبال این هستند که گفتمان امام و رهبری را تغییر دهند و یکی از کارهایی که انجام دادند که متاسفانه در داخل کسانی همراهی کردند این بود که اقتصاد کشور را شرطی کنند و بر اساس شرایط مذاکرات کنند، که به حمد الله خنثی شد.

وی گفت: کاهش مشارکت در انتخابات یکی از اهداف تاکتیکی دشمن است، انتخابات مجلس در کمال آرامش برگزار شد و در این انتخابات هم با کمال آرامش انتخابات را برگزار خواهیم کرداما بسیاری به دنبال این هستند که این مسائل را از بین ببرند.

مصلحی افزود: بی ثبات سازی اجتماعی، اقتصادی و امنیتی یکی از مسائلی است که دشمن آنها را دنبال می‌کند، به طور مثال در تقسیمات کشوری به دنبال اهداف خود هستند و چند روز پیش دو روستا را به جان هم انداختند.

وزیر اطلاعات گفت: دشمن پروژه بحران سازی را دنبال می‌کند تا مذاکره با آمریکا را دنبال کنند، گرانی‌ها از قبل از 22 بهمن شروع شد، ولی وقتی مقام معظم رهبری از مردم خواستند که به صحنه بیایند،که با شور به صحنه آمدند.

وی افزود: افرادی که در فتنه بودند بیان می‌کنند کشور در بحران است، چه بحرانی؟ کشور در دولت نهم و دهم گفتمان امام و رهبری شکل داد و این گفتمان موجب شد که حزب‌اللهی‌ها به عرصه آمدند و الان یک عده توجه به گفتمان ندارند وبه خاطر اینکه چند نفر در این مسیر نتوانستند همراهی کنند، کل گفتمان امام و رهبری را زیر سئوال می‌برند.

مصلحی گفت: این افرادی که دنبال این هستند که گفتمان را زیر سئوال ببرند،بدانند که این گفتمان بود که در دولت نهم و دهم این همه خدمات ارائه داد.

وی عنوان داشت: حواسمان باشد که به گفتمان ضربه نزنیم چراکه فتنه‌ای ها می‌خواهند این موضوع را زیر سئوال ببرند.

وزیر اطلاعات با اشاره به واژه انتخابات آزاد گفت: این دقیقا طراحی استکبار است که همه و همه گروه ضد انقلاب آن را بیان می‌کنند ولی از سوی دیگر نباید از فتنه غافل شویم.

مصلحی ابراز داشت: هم افزایی بین اپوزیسیون داخل و خارج کشور در حال پیگیری است و از دورن نظام هم آن را دنبال می‌کنند و از سوی دیگر با فشارهای اجتماعی، دنبال این هستند که حرکت ایجاد شده تا به نظام فشار بیاورند.

وی عنوان داشت: عمده‌ترین محورهای تبلیغاتی فتنه، دشمن و مجموعه‌هایی که دچار انحراف شده‌اند، این است که بحران آفرینی کنند و به خصوص کسانی که به فتنه انرژی می‌دادند دنبال این است که بیان کنند کشور بحرانی است.

وزیر اطلاعات گفت: القای سازش با آمریکا و همچنین ضربه زدن به مقام معظم رهبری از دیگر مسائلی است که دشمن به دنبال آن است.

مصلحی عنوان داشت: تنش‌زدایی و سیاه نمایی اوضاع کشور، هیجانی کردن رفتار اجتماعی مردم، تخریب جریان‌های همسو با نظام، تخریب سپاه و بسیج و دیگر نهادهای انقلابی در متهم کردن در دخالت انتخابات، هجمه علیه مقام معظم رهبری و القا به جانب‌داری از سوی ایشان در انتخابات، القا یاس در میان مسئولان، منجی سازی و... از جمله مسائل است که دنبال می‌کنند.

وی افزود: کسی که خودش را پیش‌گوی فتنه 88 بیان می‌کند ما اطلاع داریم که خودش ایجاد فتنه کرده است، مگر ما فراموش کردیم که وقتی مقام معظم رهبری در نماز جمعه آن مسائل را مطرح کرد، آن فرد با نامه بدون سلام به مقام معظم رهبری آن جملات را بیان کرد.

وزیر اطلاعات با اشاره به موضوع انتخابات گفت: یکی از عرصه‌های مهم انتخابات و مشارکت مردم است، ایشان به مرور همه مسائل را دنبال می‌کنند و بسیار هم کلیدی مطرح می‌کنند که باید دنبال کنیم.

وی افزود: آنچه در این انتخابات بیش از مسائل خود را نشان می دهد، رقابت گفتمان‌ها است و به نظر می‌رسد که در این دوره ما با رقابت گفتمان‌ها مواجه هستیم.

وزیر اطلاعات گفت: گفتمان اول گفتمان امام و رهبری است که باید گفتمان قالب این باشد و یکی از وظایف بزرگ ما این است که شاخص‌های انتخابات و فردی که انتخاب می‌شود بر اساس این مسائل باشد و باید گفتمان امام و رهبری همیشه حاکم باشد.

مصلحی عنوان داشت: دومین گفتمان، گفتمان فتنه است که در حال طراحی مجدد است، همچنین گفتمان اصلاحات و کارگزاران هم یکی از گفتمان‌هایی است که در حال طراحی است و ما هم طبق نظر مقام معظم رهبری به دنبال این هستیم که همه جریان‌ها در انتخابات حاضر شوند، اما همه جریانات باید مرز خود را مشخص کنند و نباید نان به نرخ روز بخورند.

وی افزود: همچنین گفتمان مذاکره و سازش یکی از مسائلی است که در حال طراحی است و برخی به راحتی دم از مذاکره می‌زنند که باید توجه داشت این مذاکره جزو مسائلی است که دست مقام معظم رهبری است.

وزیر اطلاعات گفت: حضور جدی در پای انتخابات بسیار مهم است که باید توجه داشته باشیم و به دنبال انتخاب فرد اصلح باشیم و نباید به راحتی تن دهیم که افرادی با ویژگی‌های خاص روی کار بیاییند و مراقب باشیم که یک عده به دنبال تطهیر سازی فتنه هستند و یک فردی که جزو سران فتنه بوده و انقلاب به دلیل یک سری مسائل او را همانند دو نفر دیگر محصور نکرده است، برای او امر اشتباه نشود که انقلاب فراموش کرده که چه کارهایی کرده است.

مصلحی افزود: کسانی که در فتنه ساکت بودند کسانی بودند که مقطع را نمی‌شناسند و این یعنی اینکه فردا در مقاطعی که برای نظام و انقلاب به وجود می‌آید، کم می‌آورد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۹
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سیدشهاب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۴ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶۳۱
۴۲۳
آقا حیدر الحق و النصاف که حیدری هستی،خداوند پشت و پناهتان
پاسخ
سلام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۹ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۳۶
این وبلاگ را از دست ندهید :
http://mohsenrezaee.persianblog.ir
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۸ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵۱۳
۶۶۵
(مي دانم كه شما شهامت انتشار نظر زير را نداريد اما همين كه خودتان هم بخوانيد ممكن است در وجدانتان اثري بگذارد.)
وزير اطلاعات گفته است:
«مگر ما فراموش کردیم که وقتی مقام معظم رهبری در نماز جمعه آن مسائل را مطرح کرد، آن فرد با نامه بدون سلام به مقام معظم رهبری آن جملات را بیان کرد.»
ايشان چطور وزير اطلاعاتي هستند كه اطلاع ندارند نامه آقاي هاشمي قبل از انتخابات منتشر شد اما خطبه‌هاي رهبري يك هفته پس از انتخابات؟! تازه در همان خطبه نيز كلي از آقاي هاشمي تمجيد كردند.
مقام معظم رهبري همچنين در ديدار با مسئول وزارت اطلاعات فرمودند كه اين وزارتخانه از دخالت در جناح بندي‌هاي سياسي و اتخاذ مواضع جناحي خودداري كند.
وقتي مقام معظم رهبري آقاي هاشمي را پس از انتخابات 88 مسئول تشخيص مصلحت نظام مي‌كند يعني كسي را بهتر از ايشان براي تشخيص مصالح نظام سراغ ندارم. رهبري كه نه با كسي تعارف دارد و نه از كسي مي‌ترسد.
كاش آقاي هاشمي كانديدا مي شد تا اكثريت مردم با راي خود پاسخ اين وزير جناحي را بدهند.
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۹ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
سلام.ببخشید ولی اگر قرار بود آقای هاشمی رای بیاره توی 84 رای میاورد.در ضمن شما از کجا به این رسیدید که ایشون وزیر جناهیند؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۶ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
اینکه آقای هاشمی دوباره مسئول تشخیص مصلحت میکند بخاطر دوست داشتن هاشمی نیست بلکه جهت این است هاشمی اولاّآزاد نباشد جهت مشکل درست کردن پشت سرهم برای نظام چون هاشمی بالاخره8سال ریاست کرده وچندسال رئیس مجلس بوده طرفدارانی داره جهت خرابکاری دوماّاگرمقام معظم رهبری ایشان را ابقاءکردندبخاطردوستی باایشان نیست مصلحت کشور اینو میگه و نشانه درایت رهبری است نه عاطفی بودن رهبر
پاسخ به ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۳ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
اگر این اشتباه گفتاری از آقای مصلحی سرزده باشد چیزی از «تکیه گاه فتنه» بودنِ هاشمی کم نمیکند. به قول شما هاشمی نامه تهدید آمیز و بی ادبانه خود را پیش از خطبه های حضرت آقا نوشته بود. اما نمازجمعه ی ننگین 26 تیرماهش نیز قبل از سخنان آقا بود؟
ضمن آنکه هاشمی به دلیل حضور 30 ساله در مبادی حساسی چون ریاست جمهوری و مجمع تشخیص مصلحت به اسرار امنیت ملی و محرمانه نظام دست یافته است و متاسفانه میتوان گفت که بنوعی نظام گروگان ایشان است. نمی بینید دائما و خلق الساعه از خودشان خاطره های جورواجور صادر میکنند؟
ضمن اینکه آقا خیلی رئوف تر از آن هستند که ایشان را خانه نشین کنند اما اگر دقت کرده باشید مجمع تشخیص مدتهاست که مصرف خود را از دست داده است و هاشمی سمتی صرفا فرمایشی دارند و بس. یادتان باشد آقای ناشناس که هاشمی به ساده لوحی منتظری نیست و لذا «حذف به حق» او از نظام هم بسادگی ممکن نیست. لکن خدا با ماست.
هاشمی رو در روی هر کسی شاید بتواند بایستد اما رو در روی خون شهدا هرگز.
کمی صبر کنید آقای ناشناس.
کمی صبر کنید بزودی و در همین سال 92 زمستان به پایان میرسد و خواهید دید که روسیاهی به چه کسی می ماند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۳ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
آخرين انتخاباتي كه آقاي هاشمي شركت كرده انتخابات مجلس خبرگان رهبري است. وي در اين انتخابات با فاصله بسيار زيادي از نفر دوم بالاترين راي را كسب كرد.
برويد آراي ايشان را با آراي آقايان ديگر مقايسه كنيد بعد از مردم دم بزنيد.
الان مقبوليت هاشمي با توجه به بلاهايي كه دولت و حامياش بر سر مردم آورده اند چندين برابر آن زمان است.
اگر هاشمي بيايد مطمئن باشيد بيش از دوم خرداد شوكه خواهيد شد.
ردپاکلیپ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۹ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۱۱
۰
سلام
پوستر کامران باقری لنکرانی
لطفا منتشرکنید
http://www.radepaclip.com/?attachment_id=11389
پاسخ
جابر احمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۶ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷۱
۰
سلام
خدا شما را هدایت کند که از حرفها این گونه برداشت می کنید؟!
فقط فکر خودتان هستید؟
بنده وظیفه خود را عمل کردم و امر به معرووف نمودم؟
به عنوان مثال ببینید چطور بنده اگه بخواهم می تونم فردی که شما در جبهه پایداری به
عنوان
پدر معنوی قبول دارید می تونم زیر سوال ببرم

"فردی که خود را پیش‌گوی فتنه 88 بیان می‌کند خودش ایجاد فتنه کرد"


اما من چون بصیرت ایشان را در سطح کلان
و البته نه در مسائل جزی قبول دارم و بهشون ارادت دارم
این حرف را نمیزنم
به خدا فکر کنید
مقام وثروت و دنیا مهم نیست؟
تقوای سیاسی داشته باشید؟
خدا هدایتتون کنه؟
از ما گفتن؟
یا علی
پاسخ
جابر احمدی (توضیح)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۶ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
سلام
منظورم از تیتر دوم شما بود؟
"کسانی که در فتنه 88 ساکت بودند در مقاطع دیگر هم کم می‌آورند"
اگر آن طوری که سواد ناقص بنده می فهمد لذا
شما با این کار فردی را تخریب می خواهید بکنید
که شبکه های خارجی نیز با شما همراه اند
منظورم مستند علیه شهردارمحترم است.
ببینید کجایید؟؟؟؟
خدا شما را ببخشد؟
و هدایت کند
به بنده نیز صبر بده
ما دوستان خوبی هستم اما استعمار و استکبار می خواهد به جان یکدیگر بیفتیم؟
وحدت
وحدت
وحدت
یا علی
پایدار باشید.
تهرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۴ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۲۸
۱۸۶
حالا گیریم یک تا ریخ هم اشتبا ه بیان شده که چی اصل مطلب که در سته اگر رهبر بزر گو ار این اقا را از جایش بر کنا رنکرد بنا به مصلحتی بو د که اقای مصلحی هم اشاره کرده اند این اقا هنو ز از خو اب بیدارنشده و با زهم دنبال فتنه جد ید ی می گرده و لی دیگر ان سبو بشکسته ان پیما نه ریخت
پاسخ
طلبه مشهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۸ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
منظور آقای مصلحی خطبه تاریخی آقا نبود بلکه خطابه آقا قبل از انتخابات بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۸۴
۳۱
هاشمی پرستان تحویل بگیرند!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۱ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۶
۰
بابا به غیرت آقای مصلحی!بعضیا که تصادفاً خودی هم محسوب می شن شروع کردن به تطهیر سران فتنه و می گن خاتمی و کروبی و موسوی سران فتنه نبودن!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۵ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵۱
۰
شیفتگان چشم وگوش بسته هاشمی که از ترس مردم مدتی خودشان را استتار کرده بودند کم کم با دفاع از هاشمی دارند به میدان میان ونیمی از کاندیداها از این قماش هستند!!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۲ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۲۶
واقعا عجیبه
مشاور عالی مقام معظم رهبری اقای ولایتی میگوید: رهبری معتقد هستند شخصیت هاشمی حفط شود و اهتمام ویزه ای به حفظ او دارند
از این طرف وزیر اطلاعات داستان فتنه و نامه ی ایشان رو مطرح میکنن.
نمیدونم والا......
پاسخ
مركز آگاه سازى جبهه حزب الله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۰ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۱۴۵
جناب مصلحي، وزير اطلاعات!
پيرو اظهارات غير مسئولانه در هيأت رزمندگان قم در مورخه٩٢/٢/١٢؛ضمن توصيه به استغفار و استعفاء از سمت خود، موارد و تذكرات ذيل ايفاد مي گردد، لازم است رييس جمهور بعنوان مقام مسئول، نمايندگان مجلس شوراى اسلامي بعنوان نمايندگان ملت، و قوه قضاييه بعنوان مدعي العموم و...،نمايندگان معظم مجلس خبرگان رهبرى بعنوان امناء ملت و نظام جمهورى اسلامي ايران، بنحو شايسته منشاء چنين گزارشات وارونه اغوا كننده كه نشانگر نفوذ، انحرافات و فريب اطلاعاتي سرويس هاى بيگانه در عالي ترين سطوح جامعه اطلاعاتي كشور است و موجب تباهي كشور خواهد بود، بررسي و ماحصل آن را در سطح همگاني به آگاهي ملت رشيد ايران برسانند: 
  ١-  در مبارزات قبل از انقلاب به رغم وجود گروه‌ها و جريانات مختلف كه در مبارزه حضور داشتند و رنج‌هايي كه مبارزين در زندان‌ها كشيدند، آنچه كه در نهايت كمر نظام شاهنشاهي را شكست نقش مرجعيت امام(ره) و حضور توده هاي مردم در صحنه مبارزات بود و اگر آحاد مردم وارد مبارزه نمي‌شدند پيروزي غيرممكن بود.
٢-  پس از پيروزي انقلاب نيزدر مقاطع مختلف حساس و بحراني از جمله دوران  تروريستي گروهكها در دهه٦٠، دوران دفاع مقدس، توطئه‌هاي ريز و درشت دشمنان داخلي و خارجي، بحران‌ها و دوران بازسازي و سازندگي كشور مردم و داوطلبان جان بركف بودند كه حرف اول و آخر را در مصائب و بحران‌هاي كشور زدند و خواهند زد و اين مهم، جز با اعتماد و اطمينان متقابل بين مردم و مسئولان ممكن نبود.
٣-  رمز حضور مردم در عرصه‌هاي مختلف كشور، اعتماد و اطمينان متقابل ميان مسئولان و مردم بوده و هست،  مردم ايران، مردمي نجيب و وفادار به نظام و انقلابند و نبايد اعتماد و اطمينان آنان را با چنين اظهارات غير واقعي و وراونه، نسبت به نظام و مسئولان مخدوش كرد.
٤- تقويت اعتماد مردم مي‌تواند وحدت و همدلي را در جامعه ايجاد كند و حماسه سياسي و اقتصادي نيز با جلب اين اعتماد و وحدت و همدلي قابل تحقق خواهد بود.
٥- مطمئناً آيت‌الله هاشمي رفسنجاني با سابقه طولاني مبارزاتي قبل ازانقلاب ومسئوليت‌هاي خطير وحساس پس ازانقلاب از جمله درشوراي انقلاب،مجلس شوراي اسلامي، فرماندهي سالهاي دفاع مقدس، رياست جمهوري،مجمع تشخيص مصلحت نظام وهمراهي دیرین با امام(ره) ورهبري، بهتر از هر كس ديگري مصلحت انقلاب و نظام را مي‌داند. ايشان با مرجعيت  راهبردى در انقلاب و نظام، مغز افزار و سرمايه ملي نظام جمهورى اسلامي ايران است كه دشمنان ملت ما درصدد حذف اين سرمايه و دستاورد بزرگ مي باشند و تعجب آور آن است كه ساختارها و مراكز مسئولي چون شما كه با هزينه ملت ارتزاق مي كنند و ماموريت حفظ و حفاظت از چنين سرمايه هاى ملت ايران را دارند، بصورت معكوس، همسو و هم جهت با خواست سرويس هاى مخرب دشمنان اقدام مي نمايند. 
٦- اظهارات شما در جايگاه وزير اطلاعات كشور،  مغاير با صفات و مشخصه هاى عناصر اصيل اطلاعاتي در نظام جمهورى اسلامي ايران است كه به اختصار به آن اشاره مي گردد: 
 كار اطلاعاتى ، تجسس ، كسب اخبار سرّى ، كشف مجهولات ، دشمن يابى و و ابـزار و شـيـوه آن نـيز بيشتر اوقات امورى است كه به كارگيرى آنها در شرايط عادى براى هر كسى جايز نيست . اسـلام بـا جـديـت تمام بر اخلاق نيك نيروهاى اطلاعاتى در نظام اسلامى تاءكيد فراوان دارد و آنـهـا بـه مـنـاسـبـت وظـايف حساسى كه در نظام اسلامى به عهده دارند، بايد متصف به صفات و ملكات خاصى باشند تا حسن انجام اين وظايف را بر آنها ممكن سازد. چنانکه امير مؤ منان صلوات الله عليه در عهدنامه خويش به مالك اشتر، به اين امر سفارش ‍ كرده ، مى فرمايد: (فـَوَلِّ عـَل ى اُمـُورِكَ خـَيـْرَهـُمْ، وَ اخـْصـُصْ رَسائِلَكَ الَّتـى تـُدْخِلُ فيها مَكائِدَكَ وَ اَسْرارَكَ بِاَجْمَعِهِمْ لِوُجُودِ صالِحِ الاَْخْلا قِ) كـارهـايـت را بـه بـهـتـريـن مـاءموران خويش بسپار و نامه هاى محرمانه ات را كه حاوى طرحها و اسـرارت مـى بـاشـد، در اخـتـيـار كـسـى بـگـذار كـه داراى جـامـعـتـريـن و اسـاسـى تـريـن اصول اخلاقى باشد.
اينك به برخى از اين صلاحيتهاى اخلاقى اشاره مى شود :
الف ـ خدا ترسى و فروتنى : (وَ تـَفـَقَّدْ اُمـُورَ مـَنْ لا يـَصـِلُ اِلَيـْكَ مـِنـْهُمْ مِمَّنْ تَقْتَحِمُهُ الْعُيُونُ، وَ تَحْقِرُهُ الرّجالُ، فَفَرِّغْ لاُِولئِكَ ثِقَتَكَ مِنْ اَهْلِ الْخَشْيَةِ وَ التَّو اضُعِ فَلْيَرْفَعْ اِلَيْكَ اُمُورَهُمْ) در امـور آنـان كه به تو دسترسى ندارند و مردم به آنها با ديده تحقير مى نگرند، بررسى كـن و بـراى ايـن كار نيروهاى مخفى مورد اطمينان كه خدا ترس و متواضع باشند، برگزين تا وضع آنان را به تو گزارش دهند.
 ب- راستگويى و وفادارى : (ثُمَّ تَفَقَّدْ اَعْمالَهُمْ، وَ ابْعَثِ الْعُيُونَ مِنْ اَهْلِ الصِّدْقِ وَ الْوَفاءِ عَلَيْهِمْ) با فرستادن ماءموران مخفى راستگو و با وفا كارهاى آنان را زير نظر بگير.
 ج- امانتدارى و حق گويى : (ثـُمَّ لا تـَدَعْ اَنْ يـَكـُونَ لَكَ عـَلَيـْهـِمْ عـُيـُونٌ مـِنْ اَهـْلِ الاَْمانـَةِ وَ الْقـَوْلِ بـِالْحـَقِّ عـِنـْدَ النّاسِ فَيَثْبُتُونَ بَلاءَ كُلِّ ذى بَلا ءٍ مِنْهُمْ لِيَثِقَ اُولئِكَ بِعِلْمِكَ بِبَلائِهِمْ) مـاءمـورانـى امـيـن و حـقـگـو مـيان مردم بگمار، تا از حسن خدمت ماءموران و كارمندانت براى تو خبر بياورند و به شكلى عمل كن كه مطمئن باشند تو از حسن خدمت آنها خبردارى و قدر دان آنها هستى .
به صورت کلي از نظر اسلام و سيره يک نيروي اطلاعاتي لازم است همه خصوصيات و خصلت هاي پسنديده اي که يک فرد مومن خدا باور و خدا ترس بايد داشته باشد در مرتبه و درجه بالاتر و کامل تري بايد در يک نيروي اطلاعاتي موجود باشد .
کار اطلاعاتي وظيفه اي سنگين و خطير و در عين حال براي حفظ و دفاع از امنيت و منافع و مصالح کشور و نظام اسلامي بسيار حياتي و ضروري و ارزشمند است و همين امر مي طلبد که نيروي اطلاعاتي از ضريب ايمان و تقوا و احساس مسئوليت انساني بالائي برخورد باشد تا بتوانند اين رسالت حساس را به خوبي به انجام برسانند. علاوه بر خصوصيات فوق يک نيروي اطلاعاتي به دليل نوع کار و ماموريتش بايد به نکات ذيل بيش از ديگران توجه و دقت داشته باشد :
 د- نسبت به حيثيت و آبروي افراد حساس باشد و اعتبار آنها را به صرف گمان و توهم و احتمال از بين نبرد .
 ه- تقوا و خود سازي او در حدي باشد که عدل و انصاف را در هرحال و در مورد همه رعايت کند و اختلافات شخصي و تصفيه حساب هاي فردي را در حوزه مسئوليت خود از مسائل شغلي و کاري جدا نمايد و از موقعيت حساس خود سوء استفاده ننمايد .
و- نسبت به دنيا و تعلقات آن دلبستگي نداشته باشد و دنيا طلب نباشد و گر نه با تطميع و وعده مال و منال و پست و مقام و موقعيت فريب مي خورد و در حفظ اسرار و موضوعات محرمانه خيانت ميکند و مطالب محرمانه و گاه امنيتي را در اختيار دشمنان و بيگانگان قرار مي دهد . ز- بايد در کم سخن گفتن تمرين و کوشش داشته باشد و پر گو نباشد تا بي اختيار و نا خواسته چيز هائي را که نبايد بگويد بر زبان نياورد و همچنين اسرار را فاش نسازد، قدرت روحي و رواني و شخصيتي و ظرفيت حمل اطلاعات را داشته باشد و اطلاعات او را به هيجان و مستي و شيفتگي و از خود بيخود، نكند. 
ك- چون نوع کار و وظيفه او اقتضاء ميکند که گمنام و نا شناخته باشد و خدمات و انجام وظيفه او در معرض ديد و نگاه مردم نباشد و به طور طبيعي کسي از خدمات و کارهاي خوب او قدر داني و سپاسگزاري نمي کند ، اين موضع او را ناراحت و غمگين نسازد و بداند که همه تلاش و خدمات صادقانانه و خالصانه او در محضر خداوند و امام زمان –عج- است و اجر و پاداش او محفوظ است و ضايع نمي گردد . آفت كار اطلاعاتي جلوه گرى پنهاني و اقدام و تداخلات در حوزه هاى مختلف و القاء تصميم و اصرار بر خواست و باور مورد علاقه و سليقه خود بر تصميم گيرندگان با ابزار پنهاني، بجاى حقايق جارى است.  
ل-بـديـهـى اسـت كـه نـيـروهـاى اطـلاعـاتـى در نـظـام اسـلامـى لازم اسـت هـمـواره به چنين صفتها و صلاحيتهايى آراسته باشند و اگر فاقد يكى يا تعدادى از آنها هستند، قابليت نفوذ پذيرى از سوى سرويس هاى دشمنان خواهند داشت. لذا با توجه به اظهارات موصوف، جنابعالي فاقد حداقل صلاحيت هاى لازم براى وزارت اطلاعات جمهورى اسلامي ايران مي باشيد و اصلح است هر چه سريعتر ضمن استغفار و طلب غفو از خداى سبحان، روح پر فتوح حضرت امام(ره)، شهداى گرانقدر انقلاب اسلامي و ملت بزرگ و ايثارگر ايران، استعفاء دهيد. 

    " پاسداران امنيت ملي" جمهورى اسلامي ايران
                                                                   ٩٢/٢/١٤
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۸ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
رجانیوز
سلام :
مقام محترم مركز( آگاه سازى جبهه حزب الله):
تا آنجائیکه من مطلع هستم و نوشته آقای وزیر را خواندم ایشان نامی از کسی نبرده و اگر رسانه ها و یا مثلاً تشکیلات شما نام شخصی را برده مسئولیتش با آقای وزیر نیست .
بعضی از افراد متأسفانه رفتارشان طوری بوده که جامعه ، سایرین برداشت های خود را از اشارات مطرح در جامعه ،به آنان نسبت میدهند که این نیز نتیجه ِعمل کرد خود آنان است که دیگران نباید بخاطر آثار رفتار این افراد مؤاخذه شوند .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۸ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۴
مشاو ر رهبر ی فقط در سیاست خا رجی مشاو ر نه در امو ر داخلی و حسا س و امنیتی مملکت
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها