کد خبر: ۱۲۷۶۹۷
زمان انتشار: ۱۹:۵۰     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲

به گزارش وبلاگستان 598، سرباز صفر جنگ نرم در جدید ترین مطلب خود نوشت:

از آنجايي كه ظاهرا گزينه منطقي سران اصلاحات بعد از ترديد هاي فراوان خاتمي و هاشمي و مشكلات متعددي كه پيش پاي آنها براي كانديداتوري مي باشد ،جناب حسن روحاني است، اين جبهه در تلاش در جهت زمينه سازي براي حضور وي در عرصه انتخابات آتي هستند.

اولين مشكل آنها تصوير تاريكي است كه جناب روحاني در آخرين پست مطرح خود در اذهان خواص و عوام از خود باقي گذاشته است؛آن انفعال آشكار در سياست هسته اي كه صداي اكثر تريبون داران از اهل درد را در آورده بود و البته در انتهاي كار دولت وقت حضرت امام خامنه اي در بيانات خود تصريح كردند كه اولين گام رو به جلو در اين عرصه (بعد از عقب نشيني هاي آشكار) بايد در همان دولتي آغاز شود كه منفعل در اين عرصه حساس عمل كرده است.

حالا با اين زمينه ذهني روزنامه شرق مصاحبه اي با ايشان ترتيب مي دهد و آنچنان فضاي بحث را ترتيب مي دهد كه انگار نه تنها كار جناب حسن روحاني و همكارانش بد و مفتضحانه نبوده بلكه بسيار هم ممتاز و شاخص بوده است؛ در قسمتي از اين مصاحبه آقاي روحاني تصريح مي كند: " به اعتقاد من بهترین مذاکرات سیاسی در طول سال‌های اخیر، این مذاکرات بود. "

اين نكته براي همه خواص از اهل انصاف در كشور روشن است كه سياه نمايي مطلق نسبت به دولت پيشين و ترسيم اين تصوير در ذهن مخاطب كه به هيچوجه در دوره قبل در هيچ زمينه اي اعم از سياسي و اقتصادي و غيره هيچ گام مثبتي برداشته نشده است به بهانه نقد و براي توجيه حضور و به اصطلاح احساس وظيفه خود عملي بسيار ناشايست و زشت است در حالي كه آقاي روحاني با اينچنين روشي در گفت و گوي مذكور مي گويد :

"شرایط کشور، شرایط ویژه‌ای است. از نظر اقتصادی مردم در فشار هستند و همه شاخص‌های اقتصادی اعلام خطر می‌کنند. گفته می‌شود رشد اقتصادی صفر و حتی منفی است. بعد از جنگ تحمیلی، هیچ وقت رشد اقتصادی ما صفر نبوده و این برای اولین بار است. در مورد تورم هم خیلی کم پیش آمده که تورم نقطه به نقطه ما بالای 40‌درصد و تورم سالانه بیش از 31‌درصد باشد. نرخ بیکاری برای جوانان که می‌خواهند مشغول کار شوند بالای 30‌درصد است. به هر حال همه علایم اقتصادی به ما می‌گوید که اقتصاد کشور در مسیر بحران حرکت می‌کند و اگر یک اقدام فوری و قاطع در این زمینه انجام نشود، مشکل‌ساز خواهد شد.  در بحث سیاست خارجی نیز وضع ما بسیار نامطلوب است. روابط ما با بسیاری از کشورها در پایین‌ترین سطح است.

رابطه مطلوبی با جهان از نظر سیاسی و اقتصادی نداریم. حتی روابط ما با همسایه‌ها در حد دلخواه و مطلوب نیست. وضعیت فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی ما هم نقطه مطلوبی ندارد. آمار جنایات و بزه‌های مختلف، وضع زندان‌ها، پرونده‌هایی که در دادگستری است، بحث اعتیاد و طلاق نشان می‌دهد که کشور در وضعیت ویژه‌ای قرار دارد و باید یک اقدام فوری برای حل این موارد در کشور انجام شود. دلیل حضور من تکلیفی است که نسبت به وضع کشور احساس می‌کنم. من فکر می‌کنم باید کسی که دارای تجربه کافی در این کشور است بیاید و به کشور و مردم که در سال‌های اخیر خیلی رنج کشیده‌اند، کمک کند."

 

اين سخنان بودا گونه و منجيانه جناب روحاني در اعلام دليل احساس وظيفه اش براي تصاحب پست رياست جمهوري اين كشور بزرگ است كه در اين نگاه ايران را سراسر رنج مي بيند و خود را در نقش يك منجي كار آزموده و با تجربه كه تنها راه نجات اين ملت حضور او در اين انتخابات و پيروزي اوست در حالي كه او خود را به فراموشي زده  كه عملكرد او دولت حامي او در زمان تصدي مسئوليت باعث شد تا دشمنان ملت ايران همواره خوشنود از نتايج مذاكرات باشند و دوران برد و دوره طلايي خود را همين دوره بيان كنند و بدانند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
sharmandeh
United States
۰۵:۰۴ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۱۷
۴۸
((آمار جنایات و بزه‌های مختلف، وضع زندان‌ها، پرونده‌هایی که در

دادگستری است، بحث اعتیاد و طلاق نشان می‌دهد که کشور در وضعیت

ویژه‌ای قرار دارد و باید یک اقدام فوری برای حل این موارد در کشور انجام شود.))

حتما جناب روحانی آمپول ویژه ای کشف کردند که به ملت میزنند و در عرض یک روز

همه این مشکلات و بدبختی های که معلمان ایشون رفسنجانی و خاتمی شانزده سال به سر

این مملکت آوردند حل میشه
پاسخ
mahdi
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۷ - ۰۳ مهر ۱۳۹۲
۱
۱
آقای روحانی ، با تجربه ی 16 سالیه آقایان رفسنجانی و خاتمی با قاطعیت حرف میزند؛
و حالا با 1 روز نه اما با 1دوره ریاست(دولت یازدهم) آقای روحانی وضعیت کشور را سرو سامان میدهد.
به شرط آن که کسی پشتشون را خالی نکنه ...
پاسخ
گرشاسبی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۷ - ۰۳ تير ۱۳۹۶
۱
۰
کاش جناب روحانی که از علی گفت از برخورد علوی علی با برادرش عقیل هم سخنی به میان اورده و با برادر خودش مقایسه اش می نمود
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۰ - ۱۳ تير ۱۳۹۶
درود خدا بر شما
جدیدترین اخبار پربازدید ها