کد خبر: ۱۱۶۳۳۲
زمان انتشار: ۲۳:۱۹     ۰۸ اسفند ۱۳۹۱

مهدی کوچک در پاسخ به حملات برخی از رسانه ها به وی در خصوص اظهارات امروزش در مجلس نوشت:

يكي از افتخارات جمهوري اسلامي كه در اصل 69 قانون اساسي تصريح شده علني بودن مذاكرات مجلس و پخش آن از راديو و درج در روزنامه رسمي‌است و ديگر از افتخارات نظام مقدس ما ارتقاء و گسترش وسايل ارتباط جمعي و فرهنگ رسانه و خبرنگاري در راستاي آزادي بيان است اما قشر جوان و دلسوز كشور مرتبط با اين امر يعني خبرنگاران متعهد كه يك‌تنه در مقابل تهاجم سيل دروغ و افتراي رسانه‌هاي صهيونيستي ايستاده‌اند و در اين راه مقدس شهداي بزرگي چون رهبر، گودرزي، جانبزرگي و ... را تقديم پيشگاه حق نموده‌اند و صدها پيرو راستين اين شهدا در اين مجموعه راه را ادامه مي دهند مثل بقيه اقشار در معرض نفوذ هرزه‌نگاراني هستند كه با يدك كشيدن عنوان حرفه شريف و صعب خبرنگاري و عكاسي تلاش دارند تا با حاصل خون شهداء كه نظام مقدس جمهوري اسلامي و اركان آن نظير مجلس شوراي اسلامي مي‌باشد مقابله نموده و موجبات وهن آن را فراهم آورند. بحث بر سر اين جماعت است كه من عنوان هرزه‌نگار را براي آنان بر خبرنگار ترجيح مي‌دهم. جماعتي كه بخشي از آن اين روزها توسط دستگاه اطلاعاتي كشور شناسايي و دستگير شده اند.

 
همه مي‌دانيم در همه اقشار و در همه عالم انسان صالح هست انسان فاسد هم هست. حتي در بين فرهيختگان مثلاً بين خيل عظيم پزشكان نوع دوست و خداترس، هستند از خدا بيخبراني كه به بيمار به عنوان ابزاري براي كسب درآمد و يا حتي اطفاء شهوت نگاه مي كنند يا در بين خيل عظيم معلمها و استادان شريف هستند خائناني كه شاگرد و دانشجو و كلاس را محل تخليه عقده‌هاي روحي و رواني خود مي‌دانند در بين ملبسين به لباس پيامبر هستند دزدان اين لباس كه امام از آنها به عنوان آخوند درباري ياد كرد. در بين نمايندگان بودند كساني كه براي اختلاس كنندگان توصيه‌نامه نوشتند.
 
 امروز بحث ما بر سر كساني است كه با سوء استفاده از عناوين شريف به مجموعه‌اي كه تحت آن نامند خيانت مي‌كنند. برخي هرزه‌نگاران سواستفاده‌گر از عنوان خبرنگاري به جاي گزارش حقيقت با تقطيع، تحريف و واژگون كردن آن به قلب حقيقت مشغولند و براي خوشايند اربابانشان در بي‌بي‌سي و وي‌او اي و صداي اسرائيل در صدد وهن اركان نظام جمهوري اسلامي از جمله مجلس مي‌باشند.
 
هيچ كس با گزارش كار مجلس به مردم مخالف نيست اما آيا تصوير يك يا چند نماينده در يك لحظه خاص و در يك وضعيت خاص گزارش كار مجلس محسوب مي‌شود؟
 
تا كي بايد اجازه داد نفوذي‌ها با استفاده از عناوين مقدس سوء استفاده كنند؟
 
يادم هست امام رحمت‌اله عليه روزي درباره هجمه دلالان فحشا كه نام سينما‌گر بر خود گذاشته بودند گفت: «ما با سينما مخالف نيستيم با فحشا مخالفيم، ما كه مي‌گوئيم با فحشا مخالفيم ما مرتجعيم؟!!!» امروز هم ما مي‌گوئيم با خبرنگاري مخالف نيستيم با هرزه‌نگاري مخالفيم!
 
طرح الحاق يك تبصره به آئين‌نامه داخلي را در مجلس هشتم اينجانب با همفكري و تأكيد برادر عزيزم آقاي دكتر مفتح نماينده سابق رزن تهيه و با امضاء 145 نفر به مجلس پيشنهاد كرديم كه متأسفانه از آنجا كه جمعي از امضاء كنندگان رعايت مصلحت را بر تحكيم حقيقت ترجيح دادند رأي نياورد و من نيز ديگر پيگير آن نشدم. اين طرح در مجلس نهم با پيشنهاد عده‌اي ديگر از نمايندگان و بدون اطلاع من به جريان افتاد ولي هرزه‌نگاران دروغ پرداز قريب به دو هفته است كه در خبرگزاري‌ها و سايت‌هاي خود و به خيال خام خود در صددند تا با بردن نام اينجانب در كنار امضاء كنندگان طرح عليه آن جوسازي نمايند كه اين خود نوعي ديگر از توهين و هرزه‌نگاري در برابر نمايندگان مجلس است.
 
ختم كلام گيرم كه موفق شويد از تصويب اين طرح جلوگيري كنيد و با دروغ پردازي چند صباحي خورشيد حقيقت را پشت ابر سياه كاري‌تان پنهان كنيد. اين پيروزي ظاهري خواهد بود و پيروزي حقيقي با حقيقت است. هرزه‌نگاران عاجز و حقير سه دوره مجلس است كه با هدايت آقا زاده‌ها و هماهنگي ننگ‌الكاذبين‌ها با هرزه نگاري به دنبال حذف تفكري هستند كه من و برخي از همكارانم در عرصه رسمي سياسي كشور هوادار آنيم، ولي به كوري چشم بدخواهان فحاشي‌ها، اهانت‌ها و تهمت‌هاي آنها تا امروز راه به جايي نبرده است و ما تا آخر ايستاده‌ايم./ك
 
 مهدي كوچك زاده
 
نماينده مردم شريف تهران، اسلامشهر، ري و شميرانات
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها