کد خبر: ۹۹۳۶۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۲۲ آذر ۱۳۹۱
شاگرد جدید قلعه نویی گفت: «قبل از بازي با استقلال من با ويتور، دستيار اوليويرا درگيري پيدا کردم و از همان موقع به بعد توني با من لج کرد و ديگر بازي‌ام نداد.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ فرزاد حاتمي، مهاجمي که 2 سال زير نظر اميرقلعه نويي بود بار ديگر شاگرد او شد تا اين‌بار حضور در استقلال را زير نظر قلعه‌نويي تجربه کرده باشد. حاتمي اين فصل جزو بازيکنان خوب تراکتورسازي بود اما مشکل او با توني اوليويرا باعث شد تا از اين تيم تبريزي جدا شود و به استقلال بپيوندد.


* چه شد که به يک‌باره تصميم گرفتي از تراکتورسازي جدا شوي، استقلال پيشنهاد خوبي داد؟


- نه اصلا. من قبل از جدا شدن از تراکتورسازي از استقلال پيشنهادي نداشتم. هفته‌هاي اول ليگ مصدوم بودم اما براي تراکتورسازي بازي کردم و از هفته چهارم تا يازدهم هم فيکس بودم که 3 گل زدم و 3 پاس گل دادم. يک پنالتي هم گرفتم و با عملکردي که داشتم هواداران از من راضي بودند.


* پس چه شد که تصميم به جدايي گرفتي؟


- خب قبل از بازي با استقلال من با ويتور، دستيار اوليويرا درگيري پيدا کردم و از همان موقع به بعد توني با من لج کرد و ديگر بازي‌ام نداد. او هر کاري که مي‌کند از روي لج‌بازي است. ابتداي فصل با نصرتي لج کرده بود و بازي‌اش نمي‌داد، پس از آن با حاج‌صفي و دهنوي لج کرد و بعد هم نوبت به من و ابراهيمي رسيد. به نظرم اوليويرا با لج‌بازي‌هايش در تراکتورسازي سرمايه‌سوزي مي‌کند و اميدوارم مسئولان جلوي اين کار‌هاي او را بگيرند.


* پس دليل جدايي‌ات فني يا پيشنهاد‌هاي بهتر نبود؟


- اگر اوليويرا من را در تنگنا نمي‌گذاشت چرا بايد از تراکتورسازي جدا مي‌شدم؟ هواداران باشعورند و خودشان مي‌دانند که مقصر جدايي من توني بوده و من وجدانم راحت است که براي تراکتورسازي کم نگذاشتم.


* چه شد که آمدي به استقلال؟


- خب من از کشور آذربايجان هم پيشنهاد داشتم اما خودم دوست داشتم در ايران باشم. به نظرم تيمي بهتر از استقلال هم نبود. از پيوستن به اين تيم بسيار خوشحالم چون اکنون از يک تيم بزرگ به يک تيم بزرگ‌تر آمده‌ام.


* قلعه‌نويي هم به تو اعتقاد خاصي دارد.


- پس از اين‌که از تراکتورسازي رضايت‌نامه گرفتم آقاي قلعه‌نويي لطف کردند و با من تماس گرفتند تا براي مذاکره به باشگاه استقلال بروم. من 2 سال شاگرد اميرخان بودم و دقيقا مي‌دانم که آقاي قلعه‌نويي چه چيزي از بازيکنانش مي‌خواهد. تمام تلاشم را هم مي‌کنم تا در استقلال بازيکني شوم که او مي‌خواهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
یاشار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۵ - ۲۲ آذر ۱۳۹۱
۱
۰
آقای حاتمی دروغ چرا؟ شما از اول هم دلت با تیم نبود ، دلت با قلعه نوعی بود
خوب مبارکه / انشا الله که اونجا قیکس باشی !
پاسخ
تراختورچی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۹ - ۲۲ آذر ۱۳۹۱
۰
۰
فرزاد ،عزیز خودتو خراب نکن
دستت درد نکنه به خاطر زحمت هات
اما محض خایه مالی دیگه از این حرفا نزد خواهشا
تو بازیکنی تونی سرمربی
هرچی بگه باید بگی چشم
پاسخ
امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۹ - ۲۲ آذر ۱۳۹۱
۰
۰
6 بازی 3 گل. تونی مقصر بوده یا شما آقای حاتمی؟ تونی از نظر فنی نشان داد سبک بازی شما به بازی های سرعتی و تک ضرب نمی خورد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها