أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۴۲۸۱۲
زمان انتشار: ۲۲:۳۷     ۰۱ تير ۱۳۹۷
امام جمعه آبادان پس از خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرستان به دلیل فشار ناشی از مشکلات اخیر آبادان دچار عارضه قلبی و به بیمارستان اعزام شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور پس از خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرستان به دلیل فشار ناشی از مشکلات اخیر آبادان دچار عارضه قلبی و به بیمارستان اعزام شد.

ابراهیمی‌پور در خطبه‌های امروز نماز جمعه تاکید بسیاری بر حل سریع مشکلات شهر آبادان از جمله آب آشامیدنی داشت، وی همچنین در حین خطبه‌ها از کسالت خود سخن گفته بود.

امام جمعه آبادان در صحبت‌های امروز خود با باحالتی گلایه‌مندانه از مسؤولان و دلسوزانه نسبت به اوضاع شهرستان، از مردم عذرخواهی کرد و گفت: قدردان صبر و نجابت مردم هستم و از همه مردم به خاطر سختی‌هایی که می‌کشند پوزش می‌طلبم.

وی از جمله مسؤولانی است که به صورت جدی پیگیر رفع مشکلات مردم آبادان بوده و در تمامی جلساتی که اشاره مستقیمی با معضلات شهرستان دارد، حضور موثر داشته است.

تماس‌های خبرنگار فارس با مرکز درمانی که امام جمعه آبادان در آن بستری است، حاکی از بهبود حال وی پس از انجام مراقبت‌های ویژه دارد، اما پزشکان در خصوص زمان ترخیص ابراهیمی‌پور نظری نداده‌اند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها