أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۴۲۷۹۲
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
گروه خودروسازي سايپا در پاسخ به خبر تابناک که در وبسایت 598 هم بانشر شده بود جوابیه ای را ارسال کرد.
به گزارش پایگاه 598، گروه خودروسازي سايپا در پاسخ به خبر تابناک که در وبسایت 598 هم بانشر شده بود جوابیه ای را ارسال کرد.

مدير مسئول محترم سايت خبري تابناك


با سلام و احترام


در پي انتشار خبري با عنوان "ثبت يك ركورد جهاني:پيش فروش خودروهاي سايپا تنها در 5 تا 20 ثانيه" كه در تاريخ 30/3/97 در خروجي آن خبرگزاري قرار گرفته ، خواهشمند است وفق قانون مطبوعات نسبت به انتشار جوابيه گروه خودروسازي سايپا عينا در همان صفحه اقدام مقتضي صورت پذيرد.


1- از دقايق ابتدايي بازگشايي سايت تا ساعت 17 ، بيش از 6 ميليون بازديد از سامانه فروش سايپا انجام شده است كه بسيار فراتر از برآوردهاي انجام شده بوده و به نوعي يك ركورد محسوب مي شود و ورود همزمان اين تعداد بازديد كننده به هر سايتي مي تواند عملكرد آن را با مشكل مواجه كند.


2- روش پلكاني فروش در دنيا براي مواردي كه تراكم خريد وجود دارد بصورت مرسوم انجام مي شود و بدين صورت تعدادي از مشتريان با باز شدن سايت وارد سامانه شده و مراحل ثبت نام خود را تكميل مي كنند و ساير متقاضيان نيز با ايجاد صف، منتظر باز شدن ثبت نام در نوبت هاي بعدي خواهند بود. اما نكته مهم اين است كه در هر لحظه بيش از 30 هزار نفر در صف ورود به سامانه فروش بودند و امكان پذيرش اين تعداد متقاضي وجود نداشته است.


3- كليه خودروها با قيمت قطعي واگذار گرديده و فقط 5 ميليون تومان وام يكساله براي هر خودرو در نظر گرفته شده و اين موضوع صرفا جهت قطع يد واسطه ها و دلالان بوده است و در هنگام تسويه حساب، هيچگونه افزايش قيمتي شامل حال خريدار نخواهد شد و مشتري فقط مبلغ وام 5 ميليون توماني خود را در سر رسيد تسويه و سند وي از رهن خارج خواهد شد.


4- استقبال از خودرو سراتو به جهت تفاوت قيمت كارخانه و بازار مي باشد و در اين طرح ، سايپا سعي كرده است تا خودرو به دست مصرف كننده واقعي برسد و به همين جهت سند براي يكسال در رهن خواهد بود تا واسطه ها جذابيتي براي خريد نداشته باشند

اداره ارتباط با رسانه ها و نشر اطلاعات گروه خودروسازي سايپا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها